انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: از جگوار XF مدل 2016 بیش تر بدانیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جگوار، خودروساز لوکس بریتانیایی نه تنها مدل های جدید بیش تری را نسبت به تاریخ 80 ساله خود عرضه می کند بلکه ساختار AWD را نیز در جدیدترین نسل سدان جگوار XF ارائه می دهد.

البته این ساختار تنها در نسخه پرچم دار XF S با قدرت 280 کیلووات عرضه می شود.

مجری ارشد امور عمومی جگوار لند روور در استرالیا، James Scrimshaw گفت: "در ابتدا تصمیم گرفیتم XF جدید را تنها با ساختار دیفرانسیل عقب در استرالیا عرضه کنیم. خبر خوش این است که اکنون این خودرو برای بازار ما موجود است اما برنامه ریزان محصول ما باید آن را بازبینی کنند."

آئودی، خودروساز آلمانی برای سال ها حضوری پر رنگ با سدان های چهار چرخ فعال کواتروی خود در استرالیا داشته بنابراین واضح است که این گونه مدل ها در استرالیا طرفدار دارند در نتیجه جگوار می تواند رقیبی جدی برای این خودروساز شود.

اگر جگوار مدلی چهار چرخ فعال عرضه کند باید قیمت آن در حدی باشد که بتواند با مدل های کواترو رقابت کند. البته وقتی به قیمت پرمیوم جگوار F تایپ AWD نگاه می کنیم چنین چیزی را نمی بینیم.

در حال حاضر ساختار چهار چرخ فعال تنها برای نسخه های عملکردی F تایپ یعنی V6 S کوپه و V8 R کوپه و کانورتیبل عرضه می شود.

XF دیفرانسیل عقب فعلا با کنترل پیشرفت All-Surface ساخته شده توسط لندروور برای رانندگی در سرعت کم در شرایط سخت عرضه می شود.

این سیستم اختصاصی ترمزها و دریچه ها را کنترل می کند تا بهترین کشش را ایجاد کرده و خودرو را قادر سازد تا به نرمی حرکت کند.

جگوار XF مدل 2016 ماه نوامبر در استرالیا عرضه می شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از جگوار XF مدل 2016 بیش تر بدانیم 1