انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برگزاری اپل موزیک با حضور One Direction و Pharell در لندن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپل امروز اعلام کرد که فستیوال ۲۰۱۵ اپل موزیک ماه آینده در لندن برگزار می‌شود. در این فستیوال خوانندگان پاپ از جمله Pharrell ،One Direction و Florence + The Machine و دیگر هنرمندان حضور خواهند داشت.

برگزاری اپل موزیک با حضور One Direction و Pharell در لندن 1

اندهاوس (Roundhouse) یک محل اجرای موسیقی و کنسرت در لندن است که ماه آینده میزبان جشن بزرگ اپل موزیک خواهد بود. این جشن که مدل بهتری از جشن آیتیونز قبلی است، از تاریخ ۱۹ تا ۲۸ سپتامبر برگزار می‌شود.


اپل در این جشن اجراهای موسیقی را به طور رایگان به دوست‌داران موسیقی از سراسر دنیا ارائه خواهد کرد، این جشن را می‌توان به طور زنده از اپل موزیک تماشا کرد. فستیوال اپل موزیک به همراه بیتس 1 به دوست‌داران موسیقی کمک می‌کند تا بیش از هر زمان به اجراهای مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند.

اِدی کیو مدیر ارشد سرویس‌ها و نرم افزارهای اینترنت اپل در این خصوص گفت:



ما امسال خواستیم تا یک کار متفاوت و خاص را برای دوست‌داران موسیقی انجام دهیم. فستیوال اپل موزیک شب‌های به یاد ماندنی را با اجراهای زنده‌ی بهترین خوانندگان پاپ برای همه فراهم خواهد کرد.

در حال حاضر تنها خوانندگان پاپ مذکور حضور خواهند داشت و زمان‌بندی جشن در هفته‌های آتی به طور دقیق اعلام خواهد شد. شرکت در این جشن برای همه کاملا رایگان است، اما تنها ساکنان بریتانیا می‌توانند چندین بلیط‌ رایگان را از فروشگاه‌های تعیین شده تهیه کنند.

S