انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز فروش RS3 Sport Back در استرالیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آئودی از دریافت 400 سفارش پیش خرید خودروی RS3 Sport Back دراسترالیا خبر داد.

جدیدترین هاچ بک کوچک آئودی به زودی وارد بازار استرالیا خواهد شد و بیش از 400 استرالیایی علاقمند اقدام به پیش خرید آن کرده اند. طبق اعلام شرکت تولید کننده ارزان ترین نسخه محصول فوق در حدود 78900 دلار استرالیا دارد و با امکاناتی نظیر رینگ های 19 اینچی آلیاژی، سامانه تعلیق اسپرت RS، اگزوزهای اسپرت، صندلی های اسپرت جلو، سامانه ناوبری MMI Nawigation Plus، سامانه صوتی Music Inter face و رادیو دیجیتال DAB+ و سامانه تهویه هوای دو وضعیتی عرضه می شود.

علاوه بر این RS3 Sport Back یکی از ایمن ترین خودروهای حال حاضر بازار است و جدای از کیسه های هوا به دوربین دید عقب، سامانه کمکی پارک و دوربین دید عقب مجهز شده است.

نیروی مورد نیاز این خودروی لوکس ازطریق یک موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر بنزینی به توان 367 اسب بخار و گشتاور 465 نیوتون متر تامین می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها 4.3 ثانیه می باشد و اگر چه سرعت بیشینه آن به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده ولی قابلیت افزایش آن تا 280km/h وجود دارد.

گفتنی است استرالیا یکی از مهم ترین بازارهای منطقه اقیانوسیه برای خودروسازان لوکس به شمار می رود و عرضه خودروهایی نظیر RS3 Sport Back با هدف کاهش فروش برندهای ژاپنی رقیب صورت می پذیرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آغاز فروش RS3 Sport Back در استرالیا 1