انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین خودروی لوکس چری توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه مشهد رونمایی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اولین خودروی لوکس چری توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه مشهد رونمایی شد 1

طی برگزاری مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو ، و انجمن خودروسازان و انجمن خدمات پس از فروش خودروی Tiggo5(تی گو 5) در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد.

نعمت بخش، دبیر انجمن خودرو سازان در این مراسم گفت: شرکت مدیران خودرو نخستین خودروساز داخلی است که به خودروی تولیدی خود 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی ارائه می دهد.

وی در ادامه افزود: این موضوع نشان دهنده این است که این شرکت به کیفیت بسیار اهمیت می دهد و خودروی Tiggo5 نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

خودروی شاسی بلند تیگو 5 یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD صندلی راننده برقی ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به روز رفاهی در سطح بسیار بالا است .

این خودرو با 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی رقیب خواهد بود. این گارانتی بلند مدت تضمین کننده کیفیت بالای این محصول می باشد.

لازم به ذکر است که در این مراسم مهندس شریعت رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو ، ژانگ ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو ، مهندس امیری ، مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو ، مهندس پیمان فر ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، مهندس نعمت بخش ، دبیر انجمن خودروسازان و مهندس غیاثی ، دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو حضور داشتند.

تیگو5 تا کنون در بازار‌های بزرگ صادراتی مانند برزیل و روسیه موفقیت های چشم‌گیری را کسب کرده و در بازار چین نیز آمار فروش خوبی را به ثبت رسانده است. همچنین اخیرا در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند امارات، کویت و دیگر کشور های این منطقه که مملو از اتومبیل های لوکس و متنوع اروپایی، آمریکایی و ژاپنی و کره ایی هستند، چری توانسته محصول خود را با موفقیت به فروش برساند .
خوبه +اینقد زحمت کشیدی سپاس