انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طراحی ذهنی از آئودی Q1 منتشر شد .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی ذهنی از آئودی Q1 منتشر شد . 1

Q1 دارای طراحی مدل های این خانواده بوده و شبیه به همتای بزرگ تر خود یعنی Q7 است. قسمت جلوی این خودرو دارای جلوپنجره کرومی شش قسمتی و چراغ های جلوی باریکی است که گمان می رود شامل چراغ های LED دید در روز باشند. آئودی Q1 قبلا با اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب، چراغ های عقب قاب دار و اگزوز دوقلو فاش شده بود.

Q1 بر اساس کوچک ترین ساختار پلتفرم MQB مقیاس پذیر فولکس واگن ساخته شده و طول آن بیش تر از 4.2 متر نخواهد بود.به منظور کاهش وزن این خودرو برخی قسمت های بدنه آن از آلومینیوم و مواد کامپوزیتی ساخته خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی از داخل یا تجهیزات این خودرو منتشر نشده اما Virtual Cockpit آئودی، سیستم سرگرمی MMI و آئودی Drive Select می توانند در این خودرو ارائه شوند.

در نسخه های استاندارد این خودرو نیرو به چرخ های جلو منتقل می شود در حالی که نسخه های ممتاز آن دارای سیستم چهار چرخ فعال کواترو خواهند بود. نیروی Q1 از موتور 1.0 لیتری سه سیلندر بنزینی به کار رفته در فولکس واگن آپ تامین می شود. نسخه های دیزلی Q1 دارای موتور 1.6 یا 1.4 لیتری TDI چهار سیلندر خواهند بود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته، DSG AT هفت سرعته یا DSG 10 سرعته خواهد بود که فولکس واگن در حال ساخت آن است.