انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سدان سیتروئن C4 در چین دیده شد .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سدان سیتروئن C4 در چین دیده شد . 1

اخیرا تصاویر جدیدی از سدان سیتروئن C4 قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی چنگدو در 4 سپتامبر در یک وب سایت چینی منتشر شده است.

سدان C4 نسل بعدی سیتروئن c-Quatre است و از ماه نوامبر در نمایندگی های فروش عرضه خواهد شد.

این خودرو که با کد BZ3 شناخته می شود توسط سرمایه گذاری مشترک دانگ فنگ-پژو سیتروئن تولید خواهد شد. این خودرو در خط تولید سیتروئن بین C-Elysee و C4L قرار خواهد گرفت.

این مدل جایگزین دارای طراحی شیک تر و ظریف تر است و قسمت جلوی آن به جلوپنجره عریض سیتروئن، سپر بازطراحی شده و طراحی نوین چراغ های جلو مجهز شده است. قسمت پشت این خودرو نیز دارای چراغ های عقب مستطیل شکل با افکت سه بعدی و نوار کرومی پهن است.

داخل این خودرو در تصاویر فاش شده دارای فرمان روکش چرمی سه پره و قسمت هایی کرومی است.

روکش پیانوی مشکی کنسول وسط در مدل قبلی این خودرو با روکش نقره ای متالیک و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی و ناوبری در مرکز آنجایگزین شده است.

هنوز جزئیات دقیق این خودرو اعلام نشده اما بر اساس نسخه هاچ بک C4 که اکنون به فروش می رسد گمان می رود نسخه ممتاز این مدل دارای دوربین معکوس، نمایش نقاط کور، سنسور پارک جلو، ورودی بدون کلید، آینه های تنظیم خودکار و روکش چرم/پارچه ای باشد.

سدان C4 با دو گزینه موتور 1.6 لیتری با قدرت 117 اسب بخار و 1.2 لیتری سه سیلندر توربوی جدید با قدرت 136 اسب بخار متصل به گیربمس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته عرضه خواهد شد.