انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاتا شاسی بلند جدید خود را تست می کند .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاتا شاسی بلند جدید خود را تست می کند . 1

تاتا موتورز در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس 2015 شاسی بلند تاتا هگزا را رونمایی کرد و مدیر تازه منصوب شده این خودروساز در ماه ژوئن اعلام کرد این خودرو تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

هفته گذشته گفته شد که نسخه مخصوص فروش هگزا در Auto Expo سال 2016 رونمایی خواهد شد.

اخیرا نمونه اولیه ای شبیه به تاتا هگزا در بمبئی دیده شده است. این اولین بار است که هگزا در حال تست فاش شده است.

اگرچه این نمونه اولیه کاملا استتار شده اما واضح است که طراحی هگزا در اکثر قسمت های آن مانند کاپوت صاف، جلوپنجره شبیه کندوی عسل و رینگ های آلیاژی 5 پره برای مدل تولیدی اش بی تغییر باقی خواهد ماند.آینه های کناری بزرگ این خودرو دارای چراغ های راهنمای قاب دار هستند.

احتمالا نسخه تولیدی این خودرو دارای چراغ های پروژکتوری، روکش آلومینیومی مات برای سپرها، بستهارتقای بدنه و ستون های مشکی مدل کانسپت آن خواهد بود.

داخل این خودرو بر اساس مدل کانسپت آن دارای شش صندلی کاپیتان، فرمانی الهام گرفته از بولت، دریچه های تهویه هوا برای ردیف های دوم و سوم و کنسول وسط جدیدخواهد بود.

هگزای معرفی شده در Auto Expo دارای موتور 2.2 لیتری VARICOR 400 با بیشینه قدرت 115 کیلووات و سیستم انتخابی 4WD است. اگرچه هنوز تاتا تایید نکرده است اما گفته می شود گزینه گیربکس این خودرو اتوماتیک شش سرعته گرفته شده از جنرال موتورز و یا دستی شش سرعته خواهد بود.

__

چه ماشین زشتیه ! .. Confused