انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین گوشی شیشه‌ای شفاف +تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین گوشی شیشه‌ای شفاف +تصاویر 1

کمپانی قدرتمند لنوو؛

ZUK نام استارتاپی است که کمپانی قدرتمند لنوو از آن حمایت می‌کند و به تازگی یک گوشی جذاب به نام Z1 با مشخصات فنی قابل قبول و مناسب را معرفی کرده بود. اما به نظر می‌رسد این شرکت چینی ایده‌های بزرگتری در سر دارد و نسخه‌ی اولیه‌ی یک گوشی با نمایشگر شفاف را نیز رونمایی کرده است.
 در حالی که گوشی زد 1 کمپانی ZUK به یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، پردازنده‌ی اسنپدراگون 801، رم 3 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و رابط USB-C مجهز شده و تنها 300 دلار قیمت دارد، ولی به نظر می‌رسد متخصصان و طراحان ZUK قصد دارند با معرفی یک گوشی با نمایشگر شفاف حرف تازه‌ای را بازگو کنند.

 
به همین منظور ZUK از یک گوشی با نمایشگر شفاف رونمایی کرده که فعلا در مراحل اولیه قرار دارد؛ ولی نکته‌ی جالب توجه اینجاست که این گوشی روشن شده و کار می‌کند. تا زمان معرفی گوشی Pureness سونی اریکسون با نمایشگر شفاف، نمونه‌ی دیگری رونمایی نشده بود و به نظر می‌رسد ZUK با چنین اقدامی رویای رسیدن به کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ را در سر می‌پروراند. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده، موسیقی پخش می‌کند، تصاویر موجود در گالری را نمایش می‌دهد و امکان برقراری تماس و انجام کارهای مشابه در آن وجود دارد.
ارائه‌ی محصولات مختلف با نمایشگر شفاف ایده‌ی تازه‌ای نیست و کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ و ال‌جی پیشتر اقدام به انجام چنین کاری کرده بودند که می‌توان به محصولاتی چون نمایشگر و تلویزیون اشاره کرد. در این گوشی نسبت شفافیت به نسبت دید بیشتر است و شاید دیر یا زود این نسخه‌ی اولیه از گوشی شفاف ZUK به یک دستگاه واقعی و تجاری تبدیل شد.
نظر شما درباره‌ی گوشی ZUK با نمایشگر شفاف چیست؟
 
اولین گوشی شیشه‌ای شفاف +تصاویر 1
 
اولین گوشی شیشه‌ای شفاف +تصاویر 1
 
چقد جالب Smile
چ گوشي جالبيه و لي قطعا گرونه