انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بویو: هواداران رئال از بیل قطع امید نکرده اند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در اولین سال حضور ش در رئال مادرید، با نمایش های خیره کننده اش به سرعت محبوب دل رئالی ها شد، فصل پیش دور از انتظار ظاهر شد. او در تمام رقابت های فصل گذشته، 17 گل برای رئال زد و 12 پاس گل نیز داد. 


نمایش بد او در بازی برابر گالاتاسرای(جام سانتیاگو برنابئو) با سوت های اعتراضی هواداران رئال همراه شد. پاکو بویو در همین رابطه به وبسایت گل گفت:" فکر نمی کنم این سوت زدن به دلیل قطع امید هواداران از بیل باشد. آنها از شیوه بازی او ناراضی هستند و بدین روش می خواهند اعتراض خود را به گوش وی برسانند. هواداران دوست دارند گرت بیل واقعی را در زمین ببینند و اینکه او همان کیفیت همیشگیش را نشان دهد. 

به اعتقاد من، بیل در فصل جاری یکی از مهمترین بازیکنان رئال خواهد بود. درست است که بیل نسبت به دو فصل گذشته در پست جدیدی بازی می کند اما او باید از این موقعیت استفاده کند. رئال با بنیتس، سبک بازی خود را عوض کرده است. 
اردوی پیش فصل، سنگین و فشرده بود و طبیعی است که بیل هنوز در شرایط ایده آل قرار نداشته باشد اما به عقیده من برای رئال مادرید او یک بازیکن مهم و تاثیرگذار در راه کسب جام های مختلف خواهد بود."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بویو: هواداران رئال از بیل قطع امید نکرده اند 1