انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رمزگشایی از جملات وزیر ورزش در مورد "پرسپولیس"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رمزگشایی از جملات وزیر ورزش در مورد "پرسپولیس" 1

محمود گودرزی؛

مصاحبه مطبوعاتی وزیر ورزش به صورت طبیعی به بحث فوتبال و موضوع ناکامی پرسپولیس کشیده شد.
 محمود گودرزی در پاسخ به سوالی درباره خشم هواداران پرسپولیس از وضعیت این تیم گفت: اظهارنظر در ایران آزاد است و اگر جایی باشد که ما قصور داشته باشیم من آن را می پذیرم.


در فضای رسانه، فضا نقادانه است اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که در پرسپولیس بد عمل نشده است. به عنوان مثال در این باشگاه، سرمربی هر آنچه که خواسته تحقق یافته است. مربی ای هم بالای سر تیم است که قبلا امتحانش را در فوتبال ایران پس داده است. ما محدودیتی در زمینه جذب بازیکن برای مربی نگذاشته بودیم. البته نه اینکه درخواست های نامحدودی وجود داشته باشد اما وقتی که هیات مدیره علاقه مند بوده اند که یکی از فوق ستاره های فوتبال ایران به پرسپولیس بیاید آقای سرمربی پاسخ داده اگر ایشان را بیاورید روی نیمکت خواهد نشست.

حرف های گودرزی کاملا روشن است که او از سیدجلال حسینی و انتقال نافرجامش به پرسپولیس صحبت کرده است. وی در ادامه حرف هایش گفت: البته نتایج خوبی کسب نشده اما با توضیحاتی که دادم بفرمایید کدام قسمت از قصور متوجه ماست که آن را برعهده بگیریم. ما در فرآیند مدیریت کارمان را انجام دادیم اما ناکامی دلایل دیگری هم داشته که مثلا یکی از آنها داوری بوده است و یا اتفاقاتی که خودتان دیده اید.

وی ادامه داد: در زمینه انتخاب مربی هم نظر افرادی که منتقد انتخاب ما هستند فقط 10-15 درصد اختلاف دارد و فقط بحث سلیقه وسط می آید.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت استقلال، پرسپولیس هم از شرایط فعلی فاصله بگیرد