انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کرار: چرا می گویند مصدومیت من ساختگی است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کرار: چرا می گویند مصدومیت من ساختگی است؟ 1


جاسم کرار می گوید بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از مصدومیتش، هنوز مشکل دارد.
هافبک عراقی استقلال پس از بازگشت از مرخصی اش، به سوالاتی درباره استقلال و شرایط خودش توضیح داد.


اين بار به قول و قرارت عمل كردي و به‌موقع به ايران برگشتي.
من مثل همه بازيكنان هم‌تيمي‌‌ام از دو روز مرخصي‌ام استفاده كردم و به كشورم رفتم و الان هم كه با شما حرف مي‌زنم به ايران برگشته‌ام. در اولين تمرين استقلال هم حاضر خواهم شد تا پزشك تيم مرا ببيند و در مورد آخرين وضعيتم نظر بدهد.

در بازي‌هاي تيم ملي كشورت حاضر نخواهي شد؟
نه، من در عراق به صورت تلفني با سرمربي تيم ملي كشورم حرف زدم و به ايشان گفتم به دليل مصدوميت، شرايط خوبي براي بازي در تيم ملي كشورم ندارم.

او با حرف‌هايت قانع شد؟!
بله، ايشان صحنه مصدوميت مرا از تلويزيون ديده بود و وقتي توضيح دادم، با حرف‌هايم مجاب شد هرچند كه خيلي دوست داشت من هم در بازي حضور داشته باشم.

بازي با نفت تهران بعد از تعطيلات را چگونه ارزيابي مي‌كني؟
بازي با استقلال اهواز در گرماي 54 درجه خيلي سخت بود اما خوشحالم كه تيم‌مان از اين بازي سربلند خارج شد. بازي با تيم نفت هم براي ما دشواري‌هاي زيادي خواهد داشت اما من خيلي دوست دارم تيمم صدرنشين شود و تيم‌هاي بالاي جدولي ديگر مقابل حريفان‌شان شكست بخورند و يا با تساوي متوقف شوند.

مشكل مالي‌ات با استقلال برطرف شد؟
باشگاه به من هم مثل بقيه بازيكنان چك داده و متعهد شده كه تا سي‌ام شهريورماه پول ما را مي‌پردازد. به من گفته شده نگران پولت نباش. من هم به حرف مسئولان باشگاه استقلال اطمينان كردم.

مصدوميتت برطرف شده؟
بعضي‌ها فكر مي‌كردند من مصدوم نيستم اما براي نفس كشيدن هم با مشكل مواجه هستم و با يك عطسه معمولي هم برايم مشكل ايجاد مي‌شود. با اين وجود تعجب مي‌كنم بعضي‌ها چطور مي‌گفتند مصدوميتم ساختگي است.