انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رضایت اهالی مناطق محروم کازرون از اردوهای جهادی دانشجویی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: اهالی مناطق محروم روستاهای کازرون از اردوهای جهادی دانشجویی رضایت داشتند.


رضایت اهالی مناطق محروم کازرون از اردوهای جهادی دانشجویی 1


به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، مراسم اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون صبح امروز در روستای تره‌دان بخش کوهمره نودان با حضور مسئولان و مردم روستا برگزار شد.

محفل یاد و خاطره شهدای روستای چکک نیز همزمان با اختتامیه اردوی جهادی دانشجویان بسیجی کازرون با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و خیل عظیم مردم روستا برگزار شد.

در این مراسم محمدهادی صحرایان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر کازرون در روستاهای محروم اظهار داشت: در اردوهای جهادی امسال رشد چشم‌گیری ازلحاظ کیفی‌سازی برنامه‌ها، خدمات و همچنین رضایت مردم داشتیم که جای تقدیر و تشکر از مسئولان اجرایی کازرون و مسئولان دانشگاه‌های این شهرستان دارد.

در ادامه این برنامه شهردار نودان با اشاره به تاریخچه حرکت‌های جهادی در انقلاب اسلامی گفت: ذات انقلاب اسلامی از حرکت‌های جهادی شکل‌ گرفته است و انقلاب اسلامی آمد تا محرومیت و استضعاف را در جهان برچیند و مقدمه‌ساز حکومت مستضعفین باشد.

رحمت‌الله خیاط با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی حرکت‌های جهادی به‌فرمان حضرت امام (ره) با تشکیل جهاد سازندگی انسجام گرفت و شاهد خدمات قابل‌ توجهی به نقاط محروم بودیم افزود: در یکی از دولت‌ها این نهاد را از گردونه خدمت حذف کردند که با تدبیر مقام معظم رهبری این رسالت به بسیج واگذار شد و امروز بسیج افتخار دارد پرچم‌دار محرومیت‌زدایی در کشور است.

شهردار نودان با اشاره به مباحث نظارتی برجام هسته‌ای بیان داشت: یکی از اهداف دشمنان ما در برجام این است که ایران به سرنوشت عراق و لیبی دچار شود، اما کور خوانده‌اند چراکه ما رهبری تیزبین و مردمی بیدار داریم.

بخشدار کوهمره نودان نیز در ادامه این مراسم گفت: مهم‌ترین دلیل تشکیل سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب بوده که همان استقلال، آزادی و محرومیت‌زدایی و تشکیل اردوهای جهادی در راستای همدلی و هم‌زبانی بین دولت و مردم است.

یحیی حقیقی با اشاره به هفته دولت و ضرورت اطلاع‌رسانی از خدمات صورت گرفته تصریح کرد: دولت تدبیر و امید که برآمده از رأی مردم است با درایت و کارشناسی و حصول توافق هسته‌ای و با نگاه عالمانه به مسائل بین‌المللی توانست با قطعنامه‌ای محکم در شورای امنیت تحریم‌ها را رفع کند و امیدواریم پس از قانونی شدن موضوع برجام گشایش در مسائل اقتصادی کشور حاصل شود.

بخشدار کوهمره نودان اضافه کرد: با جدیت تمام برای بهره‌مندی این بخش، از اعتبارات ماده 180 تلاش می‌کنیم.

به گزارش فارس، پرده‌خوانی سیره شهدا، اجرای سرود ولایت توسط نوجوانان روستا، تقدیر و تشکر از کودکان، نوجوانان و بانوان فعال در برنامه‌ها و تجلیل از فعالان برنامه‌های اردوی جهادی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/