انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سلامت، اشتغال و اقتصاد دانش بنیان مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلامت، اشتغال و اقتصاد دانش بنیان مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است 1

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث سلامت و بهداشت، اقتصاد دانش بنیان و اشتغال پایدار مهم ترین اولویت های دولت تدبیر و امید است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر محمدفرهادی در آیین تجلیل از پزشکان پیشکسوت استان آذربایجان شرقی از مطرح شدن بزرگداشت زکریای رازی در یونسکو خبر داد و گفت: رویه بدین شکل است که هر دوسال یکبار کشورهای عضو سازمان یونسکو مشاهیر علمی و فرهنگی خود را معرفی می‌کنند که موضوع بزرگداشت زکریای رازی، این شخصیت علمی و پزشکی ایران، در یونسکو مطرح شده و آبان ماه سال جاری به تصویب مجمع می‌رسد.



وی افزود: دانشگاه تبریز یکی از دانشگاههای تراز اول کشور بوده و در رتبه‌بندی‌های امسال جزو دانشگاههای مطرح کشور قرار گرفته است، ولی ما انتظارات زیادی از این دانشگاه داریم و باید تحرک علمی در این دانشگاه به سطح بین المللی برسد.



وزیر علوم اظهار کرد: برای دستیابی به داروسازی نوین و تکنولوژی هدفمند تولید داروها و داشتن ترکیبات دارویی مناسب کارهای علمی زیادی نیاز است که امیدواریم بیش از پیش به این امر پرداخته شود.



فرهادی تاکید کرد: باید رشته‌های علمی را به یکدیگر نزدیک کنیم که این کار می‌تواند باعث افزایش پژوهش‌های علمی مناسب در زمینه بهداشت و سلامت شود.



بر اساس گزارش سایت وزارت علوم، وزیرعلوم با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق‌های فکر استان‌ها، افزود: مسائل و مشکلات منطقه و استان‌ها باید در دانشگاهها مسئله‌یابی شوند و باید از توان آنها در تمامی دستگاههای اجرایی و حتی خود مردم برای رفع مشکلات استفاده کرد.



وی همچنین در پایان ابراز امیدواری کرد که تبریز بتواند به یکی از قطب‌های سلامت کشور تبدیل شود.

انتهای پیام