انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ادغام واحدهای پیام نور اصفهان در دست بررسی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ادغام واحدهای پیام نور اصفهان در دست بررسی است 1

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: تاکنون مراکز پیام نور در استان ادغام نشده‌اند؛ کارگروهی تشکیل شده تا موضوع ادغام واحدهای پیام نور استان اصفهان را بررسی کند.

مهدی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به ثبت نام دوره فراگیر دانشگاه پیام نور اظهار کرد: نوبت پانزدهم دوره فراگیر به تازگی اعلام شده و ثبت نام آن به صورت تقریبی از هشتم شهریور آغاز می‌شود و یازدهم شهریور به پایان می‌رسد. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.



وی در مورد محل‌های ارایه شده برای رشته‌ها در دوره فراگیر پیام نور اصفهان توضیح داد: در نوبت پانزدهم فراگیر 54 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ارایه شده که از این تعداد 34 رشته مربوط به علوم انسانی، 19 رشته علوم پایه و یک رشته مربوط به کشاورزی است.



رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به رشته‌هایی که برای اولین بار در دانشگاه پیام نور پذیرش شده است، افزود: رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان، روانشناسی عمومی و آموزش زبان انگلیسی در مرکز پیام نور نجف‌آباد، رشته روانشناسی تربیتی در مراکز اصفهان، گلپایگان و نطنز و همچنین رشته زبان و ادبیات فارسی در مرکز خوانسار و علوم تربیتی گرایش برنامه‌ریزی درسی در مرکز سمیرم برای اولین بار ارایه شده‌اند.



یوسفی با بیان اینکه کارگروهی تشکیل شده تا موضوع ادغام واحدهای پیام نور استان اصفهان را بررسی کند و هنوز نتیجه قطعی در مورد ادغام مراکز پیام نور اعلام نشده است، تصریح کرد: تمام جوانب و پارامترهای مراکز پیام نور در ادغام واحدها لحاظ می‌شود، چراکه تأکید دانشگاه‌های پیام نور بر کیفی سازی است. ادغام واحدها، جذب دانشجو در منطقه، داشتن امکانات مناسب و توان هیئت علمی از جمله پارامترهایی است که در موضوع ادغام واحدها در نظر گرفته می‌شود.



وی در خصوص وضعیت دانشجویان در صورت ادغام واحدها گفت: دانشجویان می‌توانند در مراکز پیام نور به صورت مهمان دایمی به تحصیل ادامه دهند و هیچ مشکلی برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان از این نظر وجود ندارد.





انتهای پیام