انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فعالیت ۵۰۰ کانون قرآن و عترت در دانشگاه‌های آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فعالیت ۵۰۰ کانون قرآن و عترت در دانشگاه‌های آزاد 1

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کشور از فعالیت۵۰۰ کانون قرآن و عترت در دانشگاه‌های آزاد کشور خبرداد و گفت: در این کانون‌ها مسابقات شفاهی و کتبی، جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی پیگیری می‌شود.

بیت‌الله عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، بیان کرد: بالغ بر 400 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد در سطح کشور داریم.



وی با اشاره به این‌که در هر واحد دانشگاهی کانون قرآن و عترت خواهران و برادران وجود دارد، افزود: از سال 72 کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و در حدود 200 کانون قرآن و عترت دو کانون برادران و خواهران وجود دارد و مابقی یک کانون دارند.



مسئول کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور بیان کرد: بیش از 500 کانون قرآن و عترت در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور وجود دارد.



وی ادامه داد: در این کانون‌ها علاوه بر بحث محتوایی، مسابقات شفاهی و کتبی، جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی و به تولید نرم‌افزار‌های دینی می‌پردازند.



عزتی با بیان این‌که برنامه‌های این کانون‌ها در سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌شوند، عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های ما آموزش ضمن خدمت همکاران به صورت همایش منطقه‌ای و میان استانی است که به‌صورت کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شوند.



وی اظهارکرد: در بحث ساماندهی نیروها از برنامه‌های پیش روی ما است که در صورت موافقت سازمان و تایید آن به‌صورت سراسری انجام می‌شود.



انتهای پیام