انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توضیحات یاس در مورد رد کردن پیشنهاد همکاری در فیلم «سنتوری ۲»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توضیحات یاس در مورد رد کردن پیشنهاد همکاری در فیلم «سنتوری ۲» 1


حتما تاکنون خبر از ساخت قسمت دوم فیلم سنتوری تحت عنوان «سنتوری، مرد پائیزی» را شنیده‌اید. فیلمی که قرار است در آن حامد بهداد و لیلا حاتمی به ایفای نقش بپردازند.
به نظر می‌رسد که داریوش مهرجویی کارگردان و فیلم‌نامه نویس فیلم سنتوری یک پیشنهاد همکاری به یاس، هنرمند و رپکن سرشناس، برای ایفای نقش در این فیلم داده است که این پیشنهاد از طرف یاس رد شده است.
به تازگی یاس توضیحاتی را در مورد عدم قبول این پیشنهاد در هفته نامه‌ی تماشاگران امروز به چاپ رسانده است. او همچنین به تیتر یکی از مجله‌ها با این عنوان که «استاد از بازی یاس خوشش نیامد؟» گله مند بوده است. در ادامه توضیحاتی از یاس در این مورد را بخوانید:
چند روز پیش یکی از دوستانم به نام محمد علیپور صفحه ای از یک مجله را برای من ارسال کرد که در آن نوشته شده بود آقای مهرجویی بازی من را برای «سنتوری ۲» تائید نکرده و مرا رد کرده است. نمی‌دانم این بی انصافی از سمت خبرنگاری که خبر را نوشته بوده است یا آقای مهرجویی، ولی این خبر از هر طریقی نقل شده، چیزی نیست جز نهایت بی انصافی و کم لطفی.
قضیه از این قرار است که بهرام رادان با من تماس گرفت و گفت باید در مورد مساله ای باهم صحبت کنیم. در نهایت در یکی از روزهایی که بهرام مشغول بازی در فیلم عصر یخبندان بود، سر صحنه این فیلم سینمایی یکدیگر را ملاقات کردیم و بهرام مساله «سنتوری ۲» را مطرح کرد و قرار شد یک روز به اتفاق هم آقای مهرجویی را ملاقات کنیم. این اتفاق افتاد و ما یکدیگر را دیدیم اما در آن دیدار نه تستی دادم ، نه پذیرفتم که در این پروژه حضور داشته باشم و نه حتی با فیلمنامه ایشان موافق بودم! مضمون این فیلمنامه و همچنین نام شخصیت ها و ماجراهایی که در این فیلمنامه عنوان شده هیچ ارتباطی به رپ فارسی و فراز و نشیب هایی که در طول همه‌ی این سال ها من و دیگر رپکن ها داشته ایم، ندارد. من برای آقای مهرجویی به عنوان یک پیشکسوت احترام خاصی قائلم اما این احترام دلیل بر این نمی‌شود که ایشان به صورت یک طرفه شخصی را تایید یا تکذیب نماید. نمی‌دانم روال کار اهالی سینما به چه صورتی است اما فکر می کنم در اولین قدم باید بازیگر با فیلمنامه ارتباط برقرار کند که همانطور که گفتم من با فیلمنامه «سنتوری ۲» ارتباط برقرار نکردم. شاید این حرف من از سمت عده ای حمل بر خود ستایی تلقی شود اما تا امروز بیش از ۱۰ فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده ولی ترجیحم دادم در حیطه‌ای فعالیت کنم که عاشقش هستم و آن هم چیزی نیست جز موسیقی! به همین دلیل هم تا به امروز حتی یک بار هم خودم را در زمینه بازیگری و سینما محک نزده ام که ببینم آیا در این زمینه استعداد دارم یا خیر. در آخر امیدوارم کسانی که مطلب می‌نویسند به درجه ای از درک برسند که مطلبی را یک طرفه چاپ نکنند.