انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ثبت‌نام فراخوان مرکز جذب هیات علمی آغاز شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فراخوان جذب هیات علمی مرکز جذب وزارت علوم بر روی سایت این مرکز بارگذاری شد و موسسات و دانشگاه‌ها تا 14 شهریورماه می‌توانند نیازهای خود را در مورد اعضای هیأت علمی بر روی سامانه جذب اعضای هیات علمی اعلام کنند.

ثبت‌نام فراخوان مرکز جذب هیات علمی آغاز شد 1



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه‌ها می‌توانند برای اعلام نیاز با نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارند وارد سامانه مرکز جذب به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.hjazb.ir شده و اعلام نیاز فراخوان شهریور 94 را ثبت کنند.

مهلت ثبت‌نام تا 14 شهریور است و پس از این مدت یک فرصت محدود 5 روزه برای بررسی نیازهای اعلام شده و تطبیق آن با مجوزهای وزارت علوم در نظر گرفته می شود. سپس از 21 شهریور تا 4 مهرماه متقاضیان فرصت دارند به سامانه مرکز جذب اعضای هیئت علمی مراجعه کرده و ثبت نام کنند. بعد از این دوره رسیدگی دانشگاه‌ها به این نیازها در 2 بخش انجام می‌شود.

 دانشگاه‌ها به مدت 3 ماه فرصت دارند که پرونده‌ها را کامل کرده و مراحل رسیدگی به پرونده‌ها را انجام دهند. ابتدا این پرونده‌ها در کارگروه صلاحیت علمی دانشگاه‌ها بررسی و سپس به دانشکده‌ها و گروه‌ها ارسال می‌شود و در مرحله بعد دانشکده و گروه‌ها افراد را که 5 تا 6 برابر ظرفیت معرفی شده بودند، به مصاحبه دعوت می‌کنند. سپس نتایج مصاحبه عمومی را برای کارگروه صلاحیت عمومی ارسال می‌کنند.

پس از انجام بررسی‌ها، نتایج به هیئت اجرایی جذب می‌رود که تمام افرادی که عضو این هیئت هستند از برترین‌های دانشگاه بوده و مقبولیت عمومی دارند. پرونده‌ها در این هیئت تایید شده و به مرکز جذب وزارت علوم ارسال می‌شود و مرکز جذب این پرونده‌ها را به صورت شکلی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/