انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه تهران رتبه نخست شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار کشور را کسب کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تیم دانشجویی آمار پردیس علوم دانشگاه تهران، در شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار کشور که ۲۷ مردادماه در دانشگاه یزد برگزار شد، موفق به کسب رتبه اول شد.

دانشگاه تهران رتبه نخست شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار کشور را کسب کرد 1



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار کشور که با حضور 14 تیم از دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور در یزد برگزار شد، تیم دانشجویی پردیس علوم دانشگاه تهران، رتبه نخست را کسب کرد.

این مسابقات در دو بخش نظری و عملی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد. در این مسابقات، در بخش نظری، سوالاتی از دروس دوره کارشناسی مطرح می‌شود و در بخش عملی، سوالاتی به دانشجویان داده می‌شود که باید با استفاده از نرم افزارهای آماری، به آن‌ها پاسخ دهند و سپس گزارشی از تجزیه و تحلیل آماری آن را ارائه کنند.

اعضای تیم دانشجویی دانشگاه تهران در این دوره از مسابقات، رضا خلیفه، شاهین روشنی و سید بهنام موسوی بودند که در مجموع موفق شدند رتبه اول تیمی را در بین 14 تیم شرکت‌کننده کسب کنند.

شایان ذکر است این مسابقات توسط انجمن آمار ایران و در سطح کارشناسی، هر ساله بین دانشگاه‌هایی که مجری رشته آمار در کشور هستند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/