انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نصرت الله ضرغام مشاور وزیر علوم شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وزیر علوم با صدور حکمی نصرت‌الله ضرغام را به سمت مشاور خود منصوب کرد.




به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم با صدور حکمی نصرت‌الله ضرغام را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

در حکم فرهادی خطاب به ضرغام آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و همچنین تجربه‌های جناب عالی در زمینه آموزش عالی به عنوان مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

 در ادامه حکم صادره وزیر علوم تاکید شده است: بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید در تنظیم برنامه‌های نظام علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی موثر و کارآمد، همت گمارید.

ضرغام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران  می باشد و هم اکنون رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور است.

همچنین محمد فرهادی  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی محمد علی باقری را  که تاکنون سرپرستی مجتمع آموزش عالی لارستان را برعهده داشت  به سمت رئیس این مجتمع آموزش عالی  منصوب کرد. 

در حکم انتصاب باقری آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

انتهای پیام/