انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون دستیاری در ساعت 19 امروز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اعلام نتایج آزمون دستیاری در ساعت 19 امروز 1

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون دستیاری پزشکی در ساعت ۱۹ امروز،دوشنبه نهم شهریورماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی .sanjeshp.ir خبر داد.



دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا،با بیان اینکه به طور کلی 3102 نفر در این آزمون پذیرفته شده اند،افزود: در این آزمون 2004 نفر سهمیه آزاد،۵۲۷نفر سهمیه بومی مناطق محروم،۴۲۴نفر سهمیه ایثارگران،۱۱۹نفر مازاد نیروهای مسلح و بورسیه دانشگاه بقیه الله،۲۸نفر مازاد استعداد درخشان، پذیرفته شده اند.

وی ادامه داد:ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته ۵/۸درصد(پنج ممیز هشت درصد)،اضافه شده و با اینکه ظرفیت پذیرش مناطق محروم امسال ۳۰درصد اضافه شد،میزان پذیرش آزاد(بدون سهمیه)نزدیک به سال گذشته است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در ادامه با بیان اینکه جلوی برخی اسامی پذیرفته شدگان ستاره ای درج شده است،توضیح داد:این افراد، پذیرفته شده از طریق بورسیه مناطق محروم هستند که باید تعهد خدمت دهند و هنوز دانشگاه آن ها مشخص نیست،در واقع استانی که در آن پذیرش شده اند مشخص است اما دانشگاه مشخص نیست،این افراد ضرورت دارد روز شنبه ۱۴شهریور ماه با مراجعه به سایت سنجش پزشکی دانشگاه مورد نظر را انتخاب نمایند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی که روز گذشته ظرفیت پذیرش این دوره را 3219 نفر اعلام کرده بود در گفت و گو با ایسنا در خصوص دلیل کاهش ظرفیت پذیرش و اختلاف رقم اعلام شده گفت: برخی دانشگاه‌ها زیر بار افزایش ظرفیت اضافه نرفتند.


انتهای پیام