انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین جشنواره دانشجویی غدیر برگزیدگان خود را شناخت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اولین جشنواره دانشجویی غدیر برگزیدگان خود را شناخت 1

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری اولین دوره جشنواره سراسری غدیر و اعلام نتایج داوری آثار ارسالی به نخستین جشنواره سراسری دانشجویی غدیر خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مهندس مجتبی آهنگر،‌معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره دانشجویی غدیر به همت این واحد و با کمک معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: اولین دوره جشنواره دانشجویی غدیر در راسای هفت شهر شایستگی به همت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی 94-93 برگزار گردید.

وی افزود: هدف از اجرای این جشنواره بحث واقعه تاریخی غدیر، امامت و ولایت حضرت علی (ع) و مقام ولایت و رهبری بوده است که در همین راستا محورهایی نیز تعریف شده است.



معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: این جشنواره یک طرح سراسری در مجموعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است که فراخوان آن در دی ماه به مرکز آموزش عالی سراسر کشور ارسال گردید و دبیرخانه آن در جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر به ریاست دکتر مهدی ورسه‌ای بعنوان رییس جشنواره تشکیل شد.



معاون فرهنگی واحد صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم این جشنواره را به صورت مناسب اطلاع رسانی کنیم بدون شک استقبال خوبی از آن خواهد شد. تلاش داریم به دنبال تحقق و اجرای بهتر دوره بعدی از همفکری و مساعدت دکتر فیض معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر مومنی مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت فرهنگی بیشتر بهره‌مند گردیم.



به گزارش ایکنا، وی در پایان با اشاره به اینکه هیچکدام از آثار ارسال شده از نظر داوران در هیچ بخشی حائز رتبه اول نبودند،‌گفت: به همین دلیل برخی آثار حائز رتبه دوم و سوم شدند و به علت تقارن با ماه مبارک رمضان و زمان امتحانات دانشجویان اختتامیه به صورت غیرحضوری برگزار شد که جوایز برگزیدگان به همراه لوح شرکت در جشنواره در بخش‌های مختلف هنری، ادبی و مجازی اعلام و برای آنها ارسال گردید.

انتهای پیام