انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تحصیل 7000 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تحصیل 7000 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 1

معاون توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این دانشگاه در تعداد رشته و جذب دانشجو توسعه چندانی نداشته است.



دکتر عبدالله رفیعی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور اظهارکرد: مانند سال‌های گذشته امسال نیز از دانشجویان جدیدالورود که رتبه‌های برتر کنکور را کسب کرده‌اند، تقدیر می‌شود.



وی افزود: هر سال برنامه‌هایی جهت تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور در دانشگاه در نظر گرفته می‌شود و مزایای رفاهی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. همچنین این دانشجویان می‌توانند در جشنواره‌های دانشگاه و برنامه‌های دفتر نخبگان شرکت کنند.



معاون توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به این‌که 7000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: آمار دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال تحصیلی پیش رو، افزایش نداشته و به همان میزان ظرفیت دانشگاه است.



رفیعی در خصوص افزایش رشته‌های جدید در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان‌کرد: رشته‌های جدیدی به دانشگاه اضافه نشده و تنها سه رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی، اضافه شده است.



انتهای پیام