انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زمان اعلام نتایج سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی 1

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی گفت: این سطح‌بندی به صورت آزمایشی بوده و نسخه نهایی سطح‌بندی پس از شش ماه و بعد از انجام بررسی‌های لازم اعلام می‌شود.



دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با بیان این که نتایج سطح‌بندی موسسات غیردولتی حدود یک ماه پیش اعلام شد، توضیح داد: از مجموع 357 موسسه غیردولتی، 270 مورد در پنج سطح، سطح بندی شدند، اما از آن جائی که سطح‌بندی موسسات غیرانتفاعی برای اولین بار در طول شکل‌گیری این موسسات صورت گرفته است،نتایج به صورت آزمایشی اعلام شده است.



وی با تاکید بر این که نتایج این سطح‌بندی آزمایشی برای خود ارزیابی موسسات اعلام شده است ، اظهار کرد: همچنین موسسات تا شش ماه فرصت دارند اگر انتقادی به سطح بندی دارند، اعلام کنند یا اگر متوجه ضعف خود شده‌اند، آن را برطرف کنند. سرانجام پیشنهادات و اعتراضات احتمالی که ارائه می‌شود بررسی شده و نسخه نهایی سطح‌بندی بعد از شش ماه اعلام می‌شود، سپس معیارهایی که برای موسسات سطح بالا یا سطح پایین در نظر گرفته عملی خواهد شد، برای مثال گفته شده به موسساتی که در سطح یک قرار دارند برخی امکانات داده می‌شود که این موضوع بعد از اعلام سطح‌بندی نهایی عملی می‌شود.



انتهای پیام