انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ایجاد رشته ویژه "مردان" در دانشگاهی در نیویورک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ایجاد رشته ویژه "مردان" در دانشگاهی در نیویورک 1

مردها برای بسیاری از زنان موجودات ناشناخته‌ای هستند و حتی بسیاری از مردان هم شناخت درستی از ویژگی‌ها و روحیات «مردان» ندارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشگاه «استونی بروک» نیویورک جدیدا رشته «مردانگی» را به برنامه تحصیلی خود افزوده است.

یک جامعه‌شناس به نام «مایکل کیمل» دو سال پیش مرکزی برای انجام مطالعه و تحقیق درباره مردان و مردانگی در این دانشگاه تاسیس کرد. او خود می‌گوید تعریف واحدی از «مردانگی» وجود ندارد و بسته به نژاد، سن، منطقه، مذهب و گرایش جنسی تفاوت‌هایی در «مردانگی» وجود دارد.

به گفته‌ کیمل، حداکثر تا دو یا سه سال دیگر امکان تحصیل در رشته‌ «مردانگی» در مقطع کارشناسی ارشد هم فراهم می‌شود. در این صورت، این مرکز نخستین مرکزی خواهد بود که در این رشته مدرکی آکادمیک ارائه می‌کند.



محتوی رشته و مخاطبان آن



دوره کارشناسی ارشد رشته «مردانگی» (پس از تاسیس) یک سال به طول خواهد انجامید. به گفته‌ کیمل، تحصیل در این رشته هم برای مردان جالب خواهد بود و هم برای زنان. از آن گذشته این رشته فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی جامعه‌شناسی و رشته‌های مشابه را جذب خواهد کرد.

به گزارش دویچه‌وله، این رشته همچنین می‌تواند به عنوان دوره آموزشی تکمیلی برای مددکاران اجتماعی یا آموزگاران باشد. شاغلانی که فرصت ادامه تحصیل حضوری ندارند هم می‌توانند به صورت از راه دور (آنلاین) یا در تعطیلات تابستان این رشته را بخوانند.

انتهای پیام