انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توجه ویژه دانشگاه پیام نور به فعالیت‌های فرهنگی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توجه ویژه دانشگاه پیام نور به فعالیت‌های فرهنگی 1

معاون فرهنگی و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه این دانشگاه توجه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی دارد، گفت: دانشگاه پیام نور با 850 هزار دانشجو و 4000 عضو هیات علمی در کشور همواره به رضایت مندی آن ها و ورزش دانشگاهی تاکید داشته است.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، کریم نجفی برزگر در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور در سالن ورزشی 2000 نفری شهید حیدریان قم اظهار داشت: تلاش های ریاست دانشگاه پیام نور استان قم و همکارانشان برای میزبانی شایسته ای که داشتند جای تقدیر دارد و امیدواریم این مسابقات که افتخاری برای استان قم است با موفقیت به پایان رسد.



وی ادامه داد: استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان استان قم برای برگزاری المپیاد همکاری خوبی داشتند و امیدواریم بازی ها به گونه ای انجام شود که افتخاری برای کشور در حوزه ملی و بین المللی باشد.



معاون فرهنگی و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه ورزش یکی از عرصه های مهم در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: اسلام و فرهنگ اسلامی تاکید ویژه ای به ورزش دارند چون در تقویت روح، نشاط و رشد انسان در ابعاد اخلاقی تاثیر زیادی داشته است.



وی یادآور شد: المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور هفته آینده در استان همدان برگزار می شود.



معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور ابراز امیدواری کرد: میزبانی استان قم از المپیاد دانشگاه پیام نور کشور باعث شود تعداد ورزشکاران قم افزایش یافته و آنها قهرمانان آینده کشور باشند.



وی تصریح کرد: در المپیادهای دانشجویی ورزشکاران شاخصی به کشور معرفی می شوند که می توانند در تیم های ملی حضور داشته باشند.



رییس دانشگاه پیام نور استان قم نیز در این مراسم گفت: میزبانی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های کشور باعث افتخار ما است و امیدواریم این گونه مسابقات را بیشتر در قم شاهد باشیم.



علیرضا آقایوسفی افزود: از این که دانشگاه پیام نور قم گامی هرچند کوچک در راستای اعتلای ورزش کشور و به ویژه جوانان انجام برداشته است خرسندیم و امیدواریم اینگونه المپیادهای فرهنگی ورزشی در قم تداوم داشته باشد.



وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور قم رتبه نخست آموزش و رتبه نهم پژوهش کشور را دارد، عنوان کرد: از خیرین و هیات موسس دانشگاه پیام نور قم برای تاسیس این مرکز علمی که افتخارات زیادی داشته است تقدیر می کنیم.



رییس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: تمام دستگاه ها و مسئولان استانی در هماهنگی برگزاری المپیاد ما را یاری کردند و مراجع عظام، علما، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان قم دلگرمی زیادی به ما دادند.



هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم در 11 رشته تا روز پنجشنبه دوازدهم شهریورماه ادامه دارد.



انتهای پیام