انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دستاورد‌ المپیاد ورزشی پیام نور، همسوسازی توانمندی‌های دانشجویان است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دستاورد‌ المپیاد ورزشی پیام نور، همسوسازی توانمندی‌های دانشجویان است 1

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، گفت: 10 نفر از برترین‌های المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور به جشنواره تجلیل از فارغ‌التحصیلان و نخبگان دانشجویی کشور راه می‌یابند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، عبدالمهدی نصیرزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور در قم، گفت: جایزه نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب تخفیف 100 درصدی، 70 درصدی و 50 درصدی در پرداخت شهریه است.



وی با بیان اینکه در هفتمین دوره از المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه پیام نور، ارتقای سطح کیفی بیشتر از دوره‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنجشنبه برگزار می‌شود.



مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، با بیان اینکه در هفتمین دوره المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه پیام نور 31 استان مشارکت دارند، گفت: همچنین در هر رشته ورزشی فردی منتخب با عنوان پهلوان انتخاب می‌شود.



به گفته نصیرزاده؛ دانشگاه پیام نور استان قم با 86 ورزشکار و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با پنج ورزشکار به ترتیب بیشترین و کم‌ترین ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد را به خود اختصاص داده‌اند.



وی با اشاره به اینکه برای برگزاری المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور بیش از یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، گفت: به علت کاهش سرانه دانشجوی دانشگاه پیام نور و بودجه‌های اداره‌کل تربیت بدنی این دانشگاه، این میزان بودجه تحقق نیافت و چهار رشته از این المپیاد حذف شدند.



وی با بیان اینکه فرهنگ و ورزش ارتباط مستقیمی دارد، گفت: تربیت بدنی و ورزش یکی از ارزشمندترین عرصه‌های آمادگی جسمانی است که خوشبختانه مبانی فرهنگی توانسته در کشورهای مختلف ورزش را در ابعاد مختلف توسعه دهد.



مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با ابراز خرسندی از برگزاری این المپیاد بزرگ در شهر قم گفت: تمام شرایط برای برگزاری یک المپیاد با شکوه در قم فراهم شد.



نصیرزاده، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور به سبب بهره مندی از پشتوانه عظیم استعدادها و توانایی های علمی، فرهنگی و ورزشی خود، از جایگاهی ویژه در میان دانشگاههای کشوربرخوردار هستند .



وی اظهار داشت: از دستاوردهای مهم این المپیاد می‌توان به پیوند دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با یکدیگر، تبادل تجربیات و همسوسازی توانمندی‌های دانشجویان، ایجاد انگیزه جهت فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی در سطح دانشگاه های کشور اشاره کرد.



انتهای پیام