انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات و قیمت Huawei Mate S لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانند سایر شرکت های بزرگ تولیدکننده موبایل، هوآوی نیز قصد دارد در نمایشگاه IFA 2015 از یک گوشی جدید به نام Mate S رونمایی کند. اکنون اطلاعاتی در سایت یک فروشگاه اینترنتی منتشر شده که قیمت و مشخصات اصلی این فبلت 5.7 اینچی را فاش کرده است.

شرکت هوآوی قرار است مدل Mate S خود را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کند؛ گوشیای که طی چند هفته گذشته عکس ها و اطلاعات زیادی از آن فاش شد و اکنون فروشگاه OPPOMART آن را در لیست فروش خود قرار داده است.

مشخصات و قیمت Huawei Mate S لو رفت 1

گزارش شده است که این فبلت نمایشگری 5.7 اینچی با کیفیت Full HD خواهد داشت و به قابلیت Force Touch مجهز خواهد بود. با استفاده از این قابلیت، کاربران میتوانند ژست های حرکتی مختلفی بر مبنای میزان فشار انگشت خود تعریف کنند. این همان چیزی است که اپل نیز قصد دارد به آیفون های بعدی اش بیفزاید.

مشخصات و قیمت Huawei Mate S لو رفت 1
مشخصات و قیمت Huawei Mate S لو رفت 1

از جمله سایر مشخصات Mate S میتوان به پردازنده 8 هسته ای Kirin 935 اشاره کرد که در هوآوی P8 نیز استفاده شده بود. همچینن انتظار می رود که این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی داشته باشد و یک سنسور اثر انگشت 360 درجه در پشت بدنه اش قرار بگیرد. دوربین های عقب و جلو Huawei Mate S به ترتیب 20 و 8 مگاپیکسل کیفیت خواهند داشت و یک باتری 4100 میلی آمپرساعتی بزرگ شارژ دستگاه را تامین خواهد کرد.
درمجموع به نظر می رسد که مشخصات فاش شده از این گوشی برای یک پرچمدار کافی باشد، هرچند پردازنده Kirin 935 در بازی قدرت جایی ندارد. در اطلاعات فاش شده از سایت OPPOMARK به قیمت 599 دلار اشاره شده است، ولی احتمالا قیمت رسمی این گوشی حدود 550 دلار خواهد بود.

منبع: Gizmochina