انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: میتسوبیشی اوتلندر PHEV در راه فرانکفورت است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2016 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که 15 سپتامبر 2015 افتتاح می شود برای اروپا رونمایی خواهد شد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید دارای قسمت جلوی Dynamic Shield دیده شده در دیگر مدل های میتسوبیشی است. چراغ های جلوی این خودرو LED بوده و دارای لامپ های LED دید در روز هستند. قسمت زیرین این خودرو دارای متمایز کننده سپر و چراغ های مه شکن گرد به قاب کرومی است.

در نیم رخ این خودرو تزئینات کرومی و ریل های سقف به چشم می خورند. هم چنین آینه های کناری دو رنگ و رینگ های آلیاژی دو رنگ 18 اینچی نیز برای این خودرو تعبیه شده اند. در قسمت پشت این خودرو چراغ ترمز LED و تزئینات کرومی دیده می شود. دو گزینه رنگ جدید شامل مشکی صدفی Ruby و قهوه ای متالیک Quartzنیز برایاین خودرو ارائه می شوند.

کابین این خودرو نیز پرمیوم تر و لوکس تر شده است. اصلاحاتی در صندلی ها و مواد اولیه این خودرو اعمال شده و گزینه روکش چرمی قهوه ای Luxurious نیز برای آن ارائه می شود. دوخت روی صندلی ها و تودوزی درهای این خودرو نیز کابین آن را شیک تر کرده است.

سیستم هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2016 شامل نیرومحرکه Twin Motor 4WD با موتورهایی روی محورهای جلو و عقب به همراه باطری ظرفیت بالایی در کف این خودرو است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میتسوبیشی اوتلندر PHEV در راه فرانکفورت است 1