انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افتخارات نکونام هافبک استقلال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
1-اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران که به لالیگا ( بالاترین سطح فوتبال جهان) پیوست

2- نخستین بازیکن تاریخ ایران که در اروپا به افتخار کابتانی در یک تیم اروپایی رسید

3- نخستین ایرانی و اسیایی که در برابر بارسلونا ( غول فوتبال جهان ) موفق به بستن بازوبند در 90 دقیقه بازی شد

4- نخستین ایرانی که به یک چهارم جام یوفا رسید

5- نخستین هافبک ایرانی که با گلزنی در برابر تیم بزرگ بوردو در دقیقه 120 جام یوفا اوساسونا را به یک هشتم اروپا رساند

6- نخستین و تنها ترین بازیکن ایرانی که موفق به تسخیر دروازه تیم رئال مادرید و کاسیاس افسانه ای نه یک بار که دو بار شده ( گل معروف اقا جواد روی سر کاناوارو و بالاتر از دستان کاسیاس !!!)

7- گلزن ترین هافبک دفاعی سال لالیگا با زدن 9 گل در لالیگا در سال 2008 برای اوساسونا

8- بهترین هافبک لالیگا ( با وجود حضور ژاوی ، اینیستا ، بوسکتس و دها ستاره بزرگ لالیگا، جواد نکونام در سال سوم حضور خود بعداز ان مصدومیت طولانی بازگشتی رویایی داشت و با به ثمر رساندن 9 گل به عنوان بهترین هافبک لالیگا انتخاب شد و سایت فیفا هم به ان پرداخت و حتی در شب قبل از بازی تیم ملی ایران و لبنان هم در مصاحبه ای مفصل باز هم به این انتخاب اشاره کرد)

9 -کاملترین گلزن اسپانیا (تلويزيون ملي اسپانيا عنوان كرده كه نكونام تنها بازيكن لاليگا است كه توانسته گل هاي مهمي را با اشكال مختلف در كارنامه خود ثبت كند كه اين گل ها با ضربات سر ، شوت بغل پا ، كاشته از چپ و راست و گلزني با پاي چپ و راست را در كارنامه خود به ثبت رسانده و به عنوان كاملترين گلزن لاليگا شناخته شده است.

گفتني است : جواد نكونام از اين حيث حتي بالاتر از مسي و كريس رونالدو قرار گرفته كه افتخار بزرگي براي ستاره فوتبال ايران محسوب مي شود.

10 - گلزن ترین هافبک دفاع در 7 سال اخیر لالیگا (تا سال 2012 با به ثمر رساندن 27 گل )

11- بهترین بازیکن اوساسونا(جواد نکونام از سوی کاربران اینترنتی سایت باشگاه اوساسونا به عنوان بهترین بازیکن این تیم در سال ۲۰۱۱ میلادی انتخاب شد.)

12- گرانترین بازیکن 4 سال اخیر اوساسونا ( ازسال 2008 تا سال 2012 گرانترین بازیکن اوساسونا میباشد )

13 _ محبوبترین بازیکن اوساسونا ( در نظر سنجی سایت رسمی اوساسونا محبوب ترین بازیکن انتخاب شد)

14_ گلزنی به تیم های مطرح جهان ( ازجمله رئال مادرید ، اسپانیول ، رئال سوسیه داد ،لاتزیو ، ویا رئال ، هامبورگ ، الپیاکوس یونان ، هرتابرلین پاریس انژرمن فرانسه ،ساگوسا و ...)

15 - به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری فوتبال آسیا ضمن اعلام این خبر افزود: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران که در جام ملت های آسیا 2007 با گرفتن دوMVP بهترین بازیکن ایران در آن پیکارها بود، یکبار دیگر و پس از بازگشت به ترکیب تیم ملی کشورش در بازیهای انتخابی جام جهانی در هفتمین فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت.

16- نکونام مهمترین بازیکن ایران از نظر فیفا ( تیم‌ملی فوتبال ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل فردا شب در بیروت به مصاف لبنان می‌رود. در این میان سایت فیفا در گزارشی قابل توجه، آخرین وضعیت تیم‌ملی فوتبال ایران را در راه صعود به جام‌جهانی از زبان جواد نکونام، کاپیتان تیم‌ملی بیان کرده است. گزارشی جالب توجه که در آن نکونام به‌عنوان رکن اصلی تیم‌ملی در راه صعود به جام‌جهانی معرفی شده با تاکید بر اینکه با مسئولیت سنگین بر دوش جواد، اگر او بتواند وظیفه کاپیتانی و بازیسازی را در تیم‌ملی به بهترین شکل انجام دهد ایران می‌تواند صعودش را به جام‌جهانی برزیل قطعی بداند...
فیفا از کاپیتان تیم‌ملی و هافبک استقلال به‌عنوان سرشناس‌ترین و موثرترین ستاره تیم کروش یاد می‌کند... ستاره‌ای که در این گفت‌وگو از روزهای طلایی‌اش می‌گوید و تجربیاتی که نسل او از یک دهه قبل آغازگر درخشش‌هایش بوده‌اند و حالا نکونام قصد دارد همه توان خود و یارانش را به تیم فعلی انتقال دهد.

17 - نکونام بازیکن سال 2006 ایران شد ( در جشن فدراسیون ایران با انتخاب کارشناسان )

18 گرانترین لژیونر تاریخ ایران

19_ بیشترین گلزده در بین لژیونر های ایرانی با 27 گل زده برای اوساسونا ( توضیح: جواد هاشمیان 35 گل زده در اروپا را در کارنامه دارد اما با توجه به پست هاشمیان که در نوک حمله بازی میکند و د رمدت 10 سال این تعداد را به ثمر رسانده در برابر جواد که در مدت 7 سال و 27 گل و ان هم در پست هافبم دفاعی به ثمر رسانده ناچیز است .

20 بخستین ایرانی که در 3 دوره ستارگان جهان بازی کرده

21- قرار گرفتن در جمع 10 بازیکن برتر اسیا ( این انتخاب با انتخاب بازیکن سال اسیا تفاوت دارد و فقط مخصوص لژیونر های اسیایی در اروپاست )

۲۲- زننده زیباترین گل هفته لالیگا

۲۳- قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب لالیگا

(به گزارش ایرنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پی درخشش در بازی تیم اش در مقابل اسپانیول در این تیم قرار گرفته است. - نکونام در این مسابقه دو گل از چهار گل تیم اش را وارد دروازه حریف کرد تا سهم به سزایی در صعود پنج پله ای اوساسونا در جدول رده بندی لالیگا داشته باشد. - گل اول نکونام با ضربه سر و گل دوم وی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. - در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لالیگا تیم صدرنشین بارسلونا با داشتن پنج بازیکن بیشترین سهم را دارد در حالی که رقیب دیرینه آنها رئال مادرید تنها دو بازیکن از 11 بازیکن را به خود اختصاص داده است ... )
و دوبله سوبله!!!!!!!!!!!!!!!!!
میخوامت جواد لالیگایی بد میخوامتTongue