انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کیا اوپتیما مدل 2016 معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کیا اوپتیما مدل 2016 معرفی شد 1

کیا در نمایشگاه خودروی چنگدو 2015، اوپتیما مدل 2016 (کیا K5 در چین) را به نمایش درآورد.

این خودرو توسط جوینت ونچر دانگ فنگ-Yueda-کیا در چین تولید شده و در دو نسخه MX Fashion و SX اسپرت عرضه می شود.

بدنه خودرویی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده (SX اسپرت) دارای سبک طراحی مشابه کیا اوپتیما در ایالات متحده است. قسمت جلوی این خودرو از جلوپنجره آشنای tiger-nose کرومی، چراغ های جلوی پروژکتوری یگانه، هواکش هایی با خطوط کرومی، سپر بازطراحی شده با چراغ های مه شکن سه گانه و محافظ رادیاتور بزرگ با قسمتی کرومی در وسط آن بهره می برد.

نیم رخ این خودرو دارای دریچه ای روی گلگیر جلو، رینگ های آلیاژی جدید، نواری کرومی روی رکاب در، آنتن shark-fin و نواری کرومی از بالای شیشه تا ابتدای در صندوق عقب است. قسمت پشت این مدل از چراغ های عقب قاب دار، لوله اگزوز بیضی شکل دوگانه، اسپویلر ظریف روی در صندوق عقب و دیفیوزر چهار لبه بهره می برد.

در داخل K5 فرمان چرمی سه پره با کنترل هایی برای تلفن و صدا، پانل تجهیزات دو پدی، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 8 اینچی، صندلی های دارای تهویه و گرم کن و کنسول وسط عریض با دریچه های تهویه هوا تعبیه شده است.

کیا K5 مدل 2016 دارای خط تولید موتوری متشکل از 2.0 لیتری، 1.6 لیتری توربو و 2.0 لیتری توربو بنزینی خواهد بود. موتور 2.0 لیتری دمش طبیعی این خودرو قدرت 161 اسب بخارو گشتاور 193 نیوتون متر تولید می کند، موتور 1.6 لیتری توربوی آن دارای قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتون متر و موتور بزرگ تر 2.0 لیتری توربوی آن دارای قدرت 245 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر است. یک گیربکس هفت سرعته DCT برای نسخه 1.6 لیتری این خودرو عرضه می شود در حالی که دو موتور دیگر آن با گیربکس اتوماتیک شش سرعته ارائه می شوند.