انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جگوار نسخه ای جدید از XE را معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جگوار نسخه ای جدید از XE را معرفی کرد 1

جگوار چین سدان اسپرت XE S را در نمایشگاه خودروی چنگدو 2015 به نمایش درآورد.

این خودرو 62273 دلار قیمت گذاری شده است.

XE S نسخه ای عملکرد بالا از سدان XE است که بر اساس ساختار آلومینیومی سبک پیشرفته ای ساخته شده است. این خودرو در کارخانه سولیهال جگوار لند روور ساخته می شود اما انتظار می رود تولید بومی XE در کارخانه چری جگوار لند روور در چانگشو چین آغاز شود.

بدنه این خودرو با هواکش های بزرگ، دریچه های هوای کرومی، اسپویلر عقبی ظریف، اگزوز دوگانه، رینگ های مصنوعی 19 اینچی و نشان S در جلو و عقب قابلیت های عملکردی آن رانشان می دهد.

داخل این خودرو لوکس بوده و دارای فرمان چرمی، صندلی های چرمی با دوخت دوگانه متضاد و روکش مشکی پولیش شده روی کنسول وسط است. سیستم سرگرمیInControlبا نمایشگر لمسی 8 اینچی برای عملکردهای ناوبری و صوتی این خودرو تعبیه شده است. این سیستم هماهنگ با تلفن های هوشمند اندروید و iOS بوده و می تواند برای کنترل برخی عملکردهای داخل خودرویی استفاده شود.

نیروی XE S از موتور 3.0 لیتری سوپرشارژ V6 به کار رفته در F-Type اصلی تامین می شود این موتور قدرت 335.2 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر دارد که از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت است.