انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همه چیز در مورد SAME OLD LOVE
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بچه ها..این فک کنم موضوع اخرم باشه..از این به بعد کم سر میزنم Heart Heart Heart Heart


همه چیز در مورد SAME OLD LOVE 1

آهنگ"Same Old Love"به فارسی (همان عشق قدیمی)دومین سینگل آلبوم جدید سلنا گومز به نام "Revival"ب فارسی(احیا) میباشد که بر خلاف سینگل قبلی اش از جلوه های صدایی کمتری برخوردار بود و بیشتر صدای خام و بدون افکت سلنا درون آهنگ قرار داشت!این آهنگ سبک متفاوتی از آهنگ های سلنا بود و قبل از آن سلنا از سبک های متفاوتی برای سینگل هایش استفاده کرده بود و ایندفعه نیز برای تکراری نبودن سینگل سبکش را به مقداری کانتری با آمیزه ای از تکنو و یکم هم صحنه های آهنگی Dance ترکیب کرده بود و حاصل آن یک آهنگ زیبا و غیر تکراری از آب در اومده! اسپانسر و شرکت حمایت کننده این آهنگ شرکت Enterscop به فارسی " اینترسکوپ" و Polydor به فارسی (پولیدور) بوده است! نویسنده اصلی این آهنگ  به عهده Charli XCX به فارسی(چارلی ایکس سی ایکس)بوده  و   رز گلن -بنی بلانکو- مایکل استوریر - اریک هرمانسن نیز از نویسندگان فرعی این آهنگ هستند!که هرکدام این ها نویسندگان بزرگ عرصه موسیقی هستند و مخصوصا "چارلی ایکس سی ایکس" که خود خواننده خبره ای است و با آمیختن صداهای (خشن و وحشی) به قسمت :
[Chorus: Charli XCX (Selena Gomez)]
I'm so sick of that same old love that shit, it tears me up



I’m so sick of that same old love, my body has had enough

Oh, (that same old love) (x2)

I’m so sick of that same old love, feels like I've blown apart

I’m so sick of that same old love, the kind that breaks your heart

Oh, (that same old love) (x2)
آنرا از جلوه تکراری بودن درآورده بود و ترکیب آن با صدای سلنا یک ملودی عالی را ساخته بود! سلنا برای ساخ و تنظیم این آهنگ با تیمStargate همکاری کرده بود که آهنگ ساز های قوی و نویسندگان برتر در این تیم فعالیت میکنند! و این تیم از سال 1997 برپایه موزیک های پاپ، هیپ پاپ، دنس،کانتری و راک فعالیت میکنند!این تیم در سال 2013 آهنگ Come And Get It را آهنگ برتر سال از نظر خودشان اعلام نمودند! این آهنگ 10 سپتامبر 2015 بر روی شبکه های اینترنتی آیتونز و اسپوتیفی  برای دانلود قرار گرفت و ریلیز رسمی پیدا کرد! یکی از چت های لو رفته سلنا و مدیر برنامه هایش الن درباره این موضوع صدق میکند که موزیک ویدیو این سینگل از قسمت های شاد و غمگین برخوردار است و بیشتر صحنه ها سلنا با لب خونی کردن این آهنگ در خیابانهای خلوت قدم میزند! و همینطور  چارلی ایکس سی ایکس هم در صحنه هایی از این موزیک ویدیو حضور خواهد داشت! منبع خبری اعلام میکند که چارلی ایکس سی ایکس خودش خواهان این موضوع بوده که اسمی از اون در عنوان آهنگ برده نشود چارلی معتقد بوده : کاری که من برای سلنا انجام دادم در حد یک دوست بود  و خواندن قسمت های کوتاهی از آهنگ و کمک به نوشتن این آهنگ فک نمیکنم این در حد این باشد که اسم من در عنوان آهنگ برود و به نظر من Selena Gomez -Same Old Love خیلی بهتر از Selena Gomez -Same Old Love ft.Charli XCX است! من فقط قسمت های ناخالص و نیمه کاره آهنگ را تکمیل کردم و به عنوان خواننده دوم عول نکردم این چیزیست که سلناگومز اصرار به رد کردن آن داشت و با آن کاملا مخالف بود!
سلنا گومز در تاریخ 10 سپتامبر با ارسال توییت هایی در مورد آلبوم و اعلام ترک لیست حتمی آۀبوم Revival پیش زمینه را برای ریلیز این آهنگ فراهم کر سپس این آهنگ در آیتونز و اسپوتیفی برای خرید گذاشته شد اما کمی طول کشید که کانال SelenaGomezVEVOنسخه صوتی این آهنگ را در یوتیوب به اشتراک بگذارد! این آهنگ در ساعت 8:25 به وقت ایران و 1:33 دقیقه به وقت آمریکا در آیتونز و اسپوتیفی برای خرید گذاشته شد و بعد از  در ساعت 8:30 دقیقه به وقت ایران و 1:37 دقیقه به وقت آمریکا توسط کانال رسمی سلنا گومز در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد!
 
 
جمع آوری خبر و ترجمه  اخبار توسط 
 Maryam SM سایت ای سلنا