انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلاش خودروسازان برای جلب اعتماد مشتریان داخلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با توجه به انتقادات اخیر مشتریان از برخی از خودروهای داخلی بر ضرورت ارتقای کیفیت و کاهش قیمت توسط خودروسازان تاکید کرد و گفت : در شرایطی که مصرف کنندگان نسبت به خودروهای داخلی بی اعتماد شده اند شرکتها باید با ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت در جهت جلب اعتماد مشتریان داخلی تلاشی مضاعف نمایند.

محسن بیگلری افزود : به دلیل غیر رقابتی بودن بازار داخلی خودرو ایران مردم انتظار دارند تا خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت تولیدات و کاهش قیمت اقدام جدی تری نمایند.

وی گفت : در واقع مشتریان خودروهای داخلی خواهان آن هستند که خودروسازان با کاهش سود ، نسبت به ارتقاء کیفی خودروهای تولیدی همت کنند قطعا در صورت حرکت خودروسازان در این راستا ، بازار خودرو به وضعیت مطلوب باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد : در شرایطی که بخش زیادی از تصادفات جاده ها به علت عدم ایمنی خودروها است انتظار می رود که خودروسازان ضمن افزایش کیفیت و ایمنی در راستای ارائه خدمات پس از فروش گسترده نیز همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود : در وضعیتی که فعالیت خودروسازان به دلیل رکود بازار ، کاهش یافته و بخش زیادی از خودروهایی تولیدی به دلیل عدم تقاضا در انبارهاست ضرورت دارد تا شرکتها فکری اساسی در این راستا نمایند چرا که با ادامه این روند قطعا متضرر خواهند شد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان برای خروج از شرایط کنونی باید قیمت تولیدات را کاهش داده و همزمان برای افزایش کیفیت نیز اقدام کنند.

بیگلری در ادامه با اشاره به تاکید وزیر صنعت مبنی بر تشکیل ستاد ویژه تحول و کیفیت در صنعت خودرو اظهار داشت : با توجه به نیازی که در حوزه کیفیت و تحول در صنعت خودرو وجود دارد به نظر می رسد تشکیل این گونه ستاد ها به موثر باشد البته با این شرط که به درستی به مسائل و مشکلات پرداخته و راهکار عملی اتخاذ نمایند و درصدد اجرای آن بر آیند.

وی همچنین بهترین راهکار ممکن جهت تولید خودروی ایرانی با کیفیت را مشارکت با خودروسازان بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت : به طورحتم با جلب رضایت متقاضیان و ارتقای کیفیت و کاهش قیمت، دلیلی برای تشویق مردم به عدم خرید خودروی صفر وجود نخواهد داشت.