انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: به‌زودی هواداران پرسپولیس را خوشحال می‌کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به‌زودی هواداران پرسپولیس را خوشحال می‌کنم 1

 نزدیک بود خون به مغزم نرسد؛
به‌زودی هواداران پرسپولیس را خوشحال می‌کنم
مهاجم شماره دو پرسپولیس امیدوار است به زودی اولین گلش را در ترکیب این تیم به ثمر برساند.
 امید عالیشاه که در سیستم 2-4-4 برانکو ایوانکوویچ در این فصل به عنوان مهاجم در کنار مهدی طارمی به کار گرفته می شود و هنوز موفق نشده گلی به ثمر برساند. او ابراز امیدواری می کند به زودی اولین گل فصلش را در به ثبت برساند: به هر حال فعلا بدشانسی باعث شده تا از رسیدن به گل دور باشم و تلاش می کنم هر چه زودتر گل اولم را به ثمر برسانم.

 
وی ادامه داد: خدا را شکر پیروزی خوبی مقابل پیکان به دست آوردیم و توانستیم به مرحله جام برسیم. با توجه به اینکه 20 روز از شرایط مسابقه دور بودیم باعث شده بود نتوانیم فوتبال مورد نظرمان را در زمین پیاده کنیم اما مهم برد و صعود بود که آن را به نام پرسپولیس کردیم.
 
امید عالیشاه درباره دیدار با پیکان گفت: پیکان تیم خوب و جنگنده ای بود و تلاش سرسختانه ای برابر ما داشت و خوشحالم توانستیم از این مرحله بگذریم.
 
وی درباره خطای بازیکن حریف روی او که در نهایت منجر به اخراج کریم باقری شد گفت: بازیکن حریف خطای بدی روی من کرد و در ادامه نیز بدون توجه به مصدومیت سرم ضربه ای به سرم زد. خیلی خودداری کردم و البته آقا کریم برای اینکه اتفاقی رخ ندهد وارد ماجرا شد. بارانی نباید با آرنج به من ضربه می زد و خیلی تلاش کردم تا عصبی نشوم.
 
عالیشاه که با ضربه لگد بعد از خطای بارانی انتقام ضربه اش را گرفته بود اینطور توضیح داد: به هرحال به سرم ضربه خورده بود و اگر عکس العملی داشتم به خاطر این بود. داور می توانست با کارت زرد مرا جریمه کند اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. با توجه به این مصدومیت نزدیک بود خون به مغزم نرسد و تصمیم اشتباهی بگیرم اما خودداری کردم و خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد.
 
مهاجم پرسپولیس در ادامه درباره دیدار این هفته شان برابر سایپا گفت: آنها با بازیکنان جدیدی که جذب کرده اند قدرتمند تر شده اند و آنالیز خوبی روی آنها داشته ایم و البته با ارائه بازی خودمان می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و به روند صعودی مان ادامه دهیم.
 
عالیشاه در پایان درباره شانس گلزنی اش در این بازی گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا اولین گل فصلم را به ثمر برسانم و انگیزه زیادی در این بازی دارم. می‌خواهم با این کار هواداران را خوشحال کنم. به هرحال تغییر پست باعث شده تا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داشته باشم و با توجه به اینکه به عقب برمیگردم و توپگیری می کنم باعث می شود تا شرایط گلزنی برایم سخت تر شود.