انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اچ تی‌ سی A9 با اندروید ۶ می‌آید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اچ تی‌ سی A9 با اندروید ۶ می‌آید


گفته می‌شود غول جدید اچ تی سی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ یا مارشمالو باشد.
خبرآنلاین: گفته می‌شود غول جدید اچ تی سی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ یا مارشمالو باشد.
این روزها از گوشی نیامده HTC One A9 زیاد صحبت می‌شود و در تازه‌ترین توئیت از سوی گفته‌شده که ای۹ با مارشمالو و سنس ۷ اچ تی سی بین اکتبر و نوامبر وارد بازار می‌شود.
کمپانی تایوانی ۲۹ سپتامبر رخداد معرفی جدیدترین محصولات خود را دارد و پیش‌بینی‌شده که A9 و butterfly 3 را رونمایی خواهد کرد.
اما ال جی روز اول اکتبر را روز رونمایی از V10 اعلام کرده است. این گوشی مجهز به دو نمایشگر است که در نیویورک رونمایی می‌شود. گوشی V10 نمایشگر ۵٫۷ اینچی دارد و دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی در کنار ۳ گیگ رم (حافظه موقت) و اسنپ دراگون ۸۰۸ از دیگر ویژگی‌های آن است.

۲۹ سپتامبر همچنین قرار است گوگل گوشی «هوآوی نکسوس» خود را رونمایی کند و گفته می‌شود این گوشی ۳ گیگ رم داشته و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ است.
و در پایان اینکه سازنده چینی شیائومی توانسته رکورد فروش ۱٫۵ میلیون گوشی «نوت۲ ردمی» را به ثبت برساند. این گوشی در ۱۲ ساعت اول بیش از ۸۰۰ هزار فروش داشته است و کاربرانی زیادی علاقه‌مند به خرید این گوشی شده‌اند.
مدل ۱۶ گیگ گوشی Redmi Note 2 حدود ۱۲۵ دلار و مدل ۳۲ گیگی آن نیز ۱۵۶ دلار قیمت دارد. مدیاتک هلیو X10، نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، ۲ گیگ رم، باطری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر، دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و دوسیم کارته بودن، از ویژگی‌های این گوشی زیبا و ارزان است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اچ تی‌ سی A9 با اندروید ۶ می‌آید 1