انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1


فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعم از بدون‌ آزمون و با آزمون و همچنین فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز فردا یکشنبه اعلام می‌‌شود.
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعم از رشته‌هایی که پذیرش آنها با آزمون صورت می‌گیرد یا رشته‌هایی که پذیرش آنها از طریق سوابق تحصیلی و بدون آزمون است و همچنین فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز فردا یکشنبه اعلام می‌‌شود.

 
داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی هستند باید با توجه به مندرجات اطلاعیه سازمان سنجش ابتدا به پایگاه اینترنتی دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و بر اساس زمان تعیین شده از سوی دانشگاه برای ثبت‌نام اقدام کنند،‌اگر پایگاه اینترنتی دانشگاه زمانی را برای ثبت‌نام اعلام نکرده باشد داوطلبان می‌توانند در روزهای سه‌شنبه 31 شهریورماه یا چهارشنبه اول مهرماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.
 
همچنین آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنها در فهرست چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز اعلام می‌شود لازم است برای آگاهی از زمان مصاحبه بر اساس اطلاعیه ‌ای که در روز بیستم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد اقدام کنند.
 
پذیرش داوطلبان در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در 69 کد رشته امتحانی صورت گرفته است که تعداد 134 هزار و 666 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 57 هزار و 34 نفر زن و 77 هزار و 635 نفر مرد هستند. یعنی 42.35 درصد داوطلبان ثبت‌نام کننده زن و 57.65 درصد مرد هستند.
 
از 69 کد رشته امتحانی، پذیرش در 25 کد رشته از طریق آزمون و پذیرش در 44 کد رشته از طریق سوابق تحصیلی و بدون آزمون صورت می‌گیرد که از تعداد 134 هزار و 666 داوطلب ثبت‌نام کننده در این دوره‌ها تعداد 114 هزار و 691 داوطلب در 25 کد رشته امتحانی با آزمون و 19 هزار و 975 داوطلب در 44 کد رشته امتحانی بدون آزمون ثبت‌نام کردند.