انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشجویان جدید الورود اساتید را الگوی خود قرار دهند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانشجویان جدید الورود اساتید را الگوی خود قرار دهند 1
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر:


[rtl]دانشجویان جدید الورود اساتید را الگوی خود قرار دهند 1 دانشجویان جدید الورود اساتید را الگوی خود قرار دهند[/rtl]
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشجویان جدید الورود در دوران تحصیل یکی از اساتید را الگو خود قرار دهند تا بتوانند مسیر صحیح را پیدا کنند.
 حجت الاسلام میر احمدی» در آیین استقبال  دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه مانند اقیانوس است و دانشجویان اگر می‌خواهند تا انتهای تحصیل خود موفق باشند باید مسائل مختلف موجود در دانشگاه را شناسایی کنند.

 
وی تصریح کرد: دانشجویان در دوران تحصیل خود باید مسائل را در محیط دانشگاه شناسایی کنند و با مشاوره اساتید، مسیر صحیح را انتخاب کنند بنابراین به دانشجویان توصیه می شود که در دوران تحصیل خود یکی از اساتید را الگو خود قرار دهند.
 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشگاه در تمامی زمینه ها دارای قوانین و مقررات مختلف است بنابراین باید این قوانین توسط دانشجویان شناسایی شود تا دانشجویان در مسیر این قوانین فعالیت کنند.دانشجویان دارای مسئولیت هایی هستند و به طور طبیعی دانشجویان حقوقی نیز دارند که باید آنها را بشناسند.
وی گفت: به دانشجویان توصیه می شود برای تحقق آرزوی خود برنامه جامعی تدوین کنند تا بتوانند مسیر صحیح را به درستی انتخاب کنند.