انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیین استقبال از دانشجویان جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیین استقبال از دانشجویان جدید 1


[rtl]آیین استقبال از دانشجویان جدید 1 آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد [/rtl]

آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز با حضورسید احمد معتمدی، رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و اساتید دانشگاه برگزار شد.
دکتر رضا صراف، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: امسال تعداد هزار و 630 دانشجوی جدید در دانشگاه پذیرفته شده اند.تاکنون از این دانشگاه حدود 40 هزار دانشجو فارغ التحصیل شده اند.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشجو محوری از برنامه های اصلی این دانشگاه بشمار می رود، تصریح کرد: این دانشگاه دارای 24 خوابگاه دانشجویی است که مسئولین تمامی این خوابگاه ها دانشجویان دانشگاه هستند.
 صراف گفت: برنامه ریزی های این دانشگاه بر پایه دانشجو محوری است بنابراین درب اتاق معاونان و اساتید همواره بر روی دانشجویان باز است.اعتقاد مدیریت دانشگاه بر این است که صاحبان اصلی دانشگاه، دانشجویان هستند بنابراین ما همیشه شنوای انتقادات و پیشنهادات دانشجویان هستیم.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: من معتقدم اگر دانشجویی در محیط دانشگاه تکریم نشود نمی توان انتظار داشت که گره ای از مشکلات کشور و علم باز شود.