انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پذیرش 5000 دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پذیرش 5000 دانشجو در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان 1


رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از پذیرفته شدن بیش از 5000 دانشجو در مقطع کارشناسی از طریق کنکور سراسری و بدون آزمون و 100 نفر در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری و فراگیر در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خبر داد.



دکتر عیسی پیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی 95-94پذیرفته شده اند، افزود: ثبت نام غیر حضوری و الکترونیکی دانشجویان جدید از تاریخ 25 شهریورماه لغایت 29 شهریورماه می باشد و دانشجویان جهت ثبت نام باید به سیستم جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را انجام دهند.



پیری افزود: دانشجویان ورودی جدید پس از ثبت نام اینترنتی جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده فیزیکی می توانند از تاریخ 5 مهرماه به مراکز و واحدهایی که پذیرفته شده اند مراجعه نمایند.



وی در ادامه با اشاره به فعال بودن ستاد استقبال دانشجویان جدیدالورود، گفت: داوطلبان می توانند در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در خصوص ثبت نام و انتخاب واحد به مراکز و واحدها در سطح استان و پورتال دانشگاه به آدرس اینترنتی sb.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.