انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برنامه‌ دانشگاه ایلام برای ثبت‌نام ورودی‌های جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برنامه‌ دانشگاه ایلام برای ثبت‌نام ورودی‌های جدید 1


مدیر آموزش دانشگاه ایلام گفت: امسال 930 دانشجوی ورودی جدید مقطع کارشناسی در روزهای 28 و 29 شهریور برای ثبت‌نام حضوری به دانشگاه ایلام مراجعه می‌کنند.

دکتر «جعفر مامی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان ورودی دانشگاه ایلام در دو مرحله ثبت‌نام غیرحضوری (اینترنتی) و حضوری انجام خواهد شد، اظهار کرد: ثبت‌نام غیرحضوری از 21 شهریور شروع‌شده و 24 شهریورماه پایان یافت.



وی تصریح کرد: در این روش دانشجویان با مراجعه به وب‌سایت این مرکز آموزش عالی به آدرس اینترنتی ilam.ac.ir با درج فایل‌های اسکن شده از شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی، مدرک دیپلم، مدرک نظام‌وظیفه ثبت‌نام کردند.



مامی‌زاده گفت: ثبت‌نام حضوری در روزهای شنبه و یک‌شنبه 28 و 29 شهریورماه در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه انجام خواهد شد.



مدیر آموزش دانشگاه ایلام با بیان اینکه تعداد کل دانشجویان جدیدالورود در مقطع کارشناسی 930 نفر و در 30 رشته مختلف است، تصریح کرد: به عنوان نمونه دانشکده ادبیات و علوم انسانی با 241 نفر، دانشکده الهیات و معارف اسلامی با 50 نفر، دانشکده علوم پایه با 81 نفر،دانشکده فنی و مهندسی با 252 نفر و دانشکده کشاورزی با 273 نفر دانشجوی کارشناسی ورودی جدید سال تحصیلی 94.95 را آغاز خواهند کرد.



مامی‌زاده تأکید کرد: انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود توسط آموزش دانشکده‌های مربوطه انجام خواهد گرفت.





انتهای پیام