انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پورمحمدی: دانشگاه تبریز به سوی بین المللی شدن حرکت می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پورمحمدی: دانشگاه تبریز به سوی بین المللی شدن حرکت می‌کند 1


رییس دانشگاه تبریز، به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95 – 94 پیامی صادر کرد.





به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:



" بار دیگر بهار دانش فرا می رسد و ماه مهر با مهربانی چهره می گشاید و شور و شعف و شادمانی، محیط های علمی را عطرآگین و آفتاب عالمتاب دانایی صفحات دل و دیده را روشن می کند تا همای توسعه، پیشرفت و رفاه در باغ زندگی ایرانیان بال و پر گشاید.



دانشجویان عزیز، زمانی از باغ زندگی میوه موفقیت بدست می آید که فرصت ها در جوانی مغتنم شمرده شده و توشۀ بزرگی و کمال فراهم شود زیرا سمند زمان گریزان می گذرد و حسرت عمر از دست رفته همواره همراه انسان خواهد بود.



امروز دانشگاه های دنیا با گذر از مرزهای تولید علم و تبدیل آن به پدیده و محصول، نقشی جدید عهده دار و به دانشگاه های کار آفرین مبدل شده و در جامعه، وظیفه مهم بر عهده گرفته اند. دانشگاه تبریز نیز بر اساس همین نیاز، ضمن حضور پر رنگ در مجامع جهانی و حرکت به سوی بین المللی شدن، در عرصه داخلی نیز قدم های بزرگی در همکاری با همه نهادهای جامعه از جمله صنعت، اقتصاد و فرهنگ آغاز کرده است؛ این امر در سایه فضای سرزندگی و پویایی ایجاد شده در دولت تدبیر و امید است که اکنون ثمر داده است. پس از ثبات ایجاد شده در جامعه، رزمندگان آوردگاه مذاکرات در عرصه جهانی، با سرافرازی و قهرمانانه از حق مسلم ملت ایران و تلاش دانشمندان هسته ای در مقابل همه قدرت های جهانی دفاع نموده و اینک انقلاب اسلامی با تاثیر تمام، صدای همه مظلومان جهان را رساتر از همیشه طنین انداز می نماید و برماست که با همدلی و همزبانی میان ملت و دولت در سالی که توسط مقام عظمای ولایت، به این نام خوانده شده، از خادمان و خدمتگزاران نظام حمایت نماییم.



شما در شهر و دانشگاهی تحصیل می کنید که وارث تاریخی درخشان و پر طمطراق در همه زمینه هاست که موفقیت دانشگاه تبریز در سطح جهانی و چندین رتبه بندی معتبر بین المللی و داخلی موید این مطلب است. دانشمندان نخبه و اساتید بزرگ، آزمایشگاه های منحصر بفرد، امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مناسب و فضای دلگشا در دانشگاه تبریز مهیا است و مدیریت دانشگاه در کنار سایر همکاران می کوشند تا محیطی پر نشاط و دل نشین با تمام امکانات رفاهی، علمی و پژوهشی برای شما را فراهم آورند.



اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانشگاهیان، بویژه دانشجویان جدیدالورود و گرامیداشت تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، ورود شما را به دانشگاه تبریز - مشهد الشهدای دانشگاه های ایران- گرامی می دارم و امید دارم در تحصیل و تهذیب همواره کوشا و موفق باشید."



انتهای پیام