انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فلورنتینو پرز: چرا آنچلوتی را اخراج کردم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس باشگاه رئال مادرید در جلسه امروز اعضای این باشگاه، در مورد ناکامی فصل گذشته و دلیل اخراج کارلو آنچلوتی صحبت کرد.


فلورنتینو پرز: چرا آنچلوتی را اخراج کردم؟ 1







به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کارلو آنچلوتی، فصل گذشته نتوانست به هیچکدام از اهداف خود دست یابد. این تیم در لالیگا دوم شد، در کوپا دل ری توسط اتلتیکو از دور مسابقات کنار رفت و در لیگ قهرمانان نیز در نیمه نهایی، در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس، 3-2 مغلوب شد و در عوض، قهرمانی های متوالی بارسلونا را مشاهده کرد. 
مساله ای که طاقت مدیران این باشگاه را به سر آورد و پرز در نهایت تصمیم به اخراج آنچلوتی گرفت. سرمربی ایتالیایی که رئال را در فصل 2013-2014 به 4 افتخار مهم رهنمون کرده بود. 

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز، امروز در میان اعضای باشگاه رئال مادرید، در مورد فصل گذشته، برکناری آنچلوتی و انتخاب رافا بنیتس به عنوان سرمربی صحبت کرد:" فصل گذشته برای رئال مادرید یک فصل عجیب و غیرمعمول بود. فصل قبل را می توان به دو قسمت تقسیم کرد؛ در نیمه اول فصل ما بسیار موفق و عالی ظاهر شدیم. ارائه بازی های درخشان، کسب سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها و همچنین ثبت رکورد 22 برد متوالی در فوتبال اسپانیا و اروپا. 

اما نیم فصل دوم، شروع ناکامی های ما بود که به ما اجازه افتخارآفرینی نداد. البته تا روز آخر برای کسب قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان جنگیدیم ولی بخاطر مصدومان زیاد، موفق به رسیدن به این اهداف نشدیم. می دیدم که پروژه های آنچلوتی در رئال به بن بست خورده و با شکست مواجه شده اند و احساس کردم که تیم نیاز به ایده ای جدید دارد. به همین خاطر تصمیم به برکناری آنچلوتی گرفتم.
البته او همواره نامش در تاریخ رئال مادرید به عنوان کسی که لادسیما را برای ما به ارمغان آورد، باقی مانده و مورد لطف همیشگی ما قرار خواهد داشت. 

بنیتس بهترین انتخاب و بهترین مربی برای رئال در چنین شرایطی بود. او جزو خانواده رئال مادرید است و اینجا خانه او بود. بنیتس یک مربی با دانش و تاکتیکی است که رئال را به خوبی می شناسد.او از بازیکنانش حداکثر بازدهی را می گیرد و ما هم بهترین بازیکنان دنیا را در اختیارش گذاشته ایم تا بهترین نتایج را کسب کند."