انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسل چهارم لکسس RX در فرانکفورت به نمایش درآمد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نسل چهارم لکسس RX پس از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت برای اروپا به نمایش درآمد.

قرار است این خودرو اواخر سال 2015 وارد نمایندگی های فروش شود. نسخه به نمایش درآمده از این خودرو در فرانکفورت، لکسس RX450h است.

بدنه لکسس RX جدید بسیار تحت تاثیر فلسفه طراحی نوین این خودروساز است که شامل جلوپنجره دوکی شکل لکسوس، چراغهای جلوی باریک با LEDهای دید در روز و سپر زیرین تهاجمی است. این خودرو از طراحی سقف سیال، چراغ های عقب LED و لوله اگزوز دوگانه نیز بهره می برد. لکسوس RX مدل 2016 از نسل قبلی آن بزرگ تر شده و فاصله بین دو محور آن 50.8 میلی متر افزایش یافته است.

لکسس RX مدل 2016 دارای تودوزی مجهز و پرمیومی است که از هایلایت های آن می توان به کنسول وسط کشیده با تودوزی نقره ای، ساعتی آنالوگ بین دریچه های هوای مرکزی، فرمان سه پره چندمنظوره جدید و روکش چرم دو رنگ اشاره کرد.

این خودرو هم چنین به صورت استاندارد به نمایشگر 12.3 اینچیEnformسیستم سرگرمی لکسوس مجهز شده که توسط یک موس کنترلگر روی کنسول هدایت می شود.

زیر کاپوت لکسس RX450h مدل 2016 یک موتور هیبرید شده 3.5 لیتری V6 با قدرت 313 اسب بخار تعبیه شده است. در دیگر بازارهای اروپایی، موتور ضعیف تر 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 245 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر و یا 3.5 لیتری V6 با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 361 نیوتون متر ارائه می شود. این خودرو از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می برد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسل چهارم لکسس RX در فرانکفورت به نمایش درآمد 1