انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازسازی و تجمیع خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه علامه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: در سال جاری موفق شدیم تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، روانشناسی و علوم تربیتی، ارتباطات، تربیت بدنی، مدیریت و حسابداری را به لحاظ خوابگاهی تجمیع کنیم.

بازسازی و تجمیع خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه علامه 1


رضامراد صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تا چند سال اخیر از مشکل پراکندگی رنج برده است، البته اکنون هم رنج می‌برد اما در چند سال اخیر روند تجمیع دانشگاه با سرعت بیشتری پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه 4 دانشکده از دانشکده‌های اصلی دانشگاه علامه به پردیس دهکده المپیک منتقل شدند، افزود: یکی از کلیدی‌ترین سیاست‌های حوزه دانشجویی این بوده که دانشجویان هر دانشکده را با نزدیک‌ترین مکان به دانشگاه تجمیع کنند و ما امسال این سیاست را که از سه سال پیش دنبال شده بود را با جدیت و قدرت بیشتری پیگیری کردیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: خوشحالم که اعلام کنم ما توانستیم تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، روانشناسی و علوم تربیتی، ارتباطات، تربیت بدنی، مدیریت و حسابداری که در مجموعه دهکده المپیک و پردیس تربیت بدنی هستند هم پسران و هم دختران به لحاظ خوابگاهی تجمیع کنیم و این مسئله به عنوان یک آرزوی دیرینه بود که محقق شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه اظهار داشت: پس از تلاش‌هایی که صورت گرفت تمام دانشجویان پسر این دانشکده‌ها در خوابگاه شهید همت و تمام دانشجویان دختر این دانشکده‌ها هم در خوابگاه شهید سلامت اسکان داده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه خوابگاه‌هایی که گفته شده را بتوانیم در اختیار دانشجویان قرار دهیم آنها را تعمیر و بازسازی کردیم. تمام موتورخانه‌ها بازسازی و شیشه‌ها دوجداره شد. تمامی میزهای مطالعه این خوابگاه را بعد از 25 سال تعویض کردیم و به طور جهادی بصورت شبانه‌روزی کار شد تا دانشجویان با آرامش بیشتری بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام/