انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک بازیگر هالیوودی: برای بازی در نقش «اسنودن» با او مخفیانه در روسیه ملاقات کردم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک بازیگر هالیوودی: برای بازی در نقش «اسنودن» با او مخفیانه در روسیه ملاقات کردم 1
سینماپرس: «جوزف گوردون» ‌در نشست مطبوعاتی فیلم «اسنودن» ساخته «الیور استون» فاش کرد که قبل از قبول این نقش، به طور مخفیانه با «ادوارد اسنودن» در روسیه ملاقات کرده است.

به گزارش سینماپرس، «جوزف گوردون»، بازیگر نقش «ادوارد اسنودن» در  فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» در نشست مطبوعاتی این فیلم از ملاقات مخفیانه‌اش با این چهره تحت تعقیب گفت.

«ادوارد اسنودن»، مقاطعه‌کار اسبق اداره امنیت ملی آمریکا است که از چند سال گذشته به خاطر افشای اسناد مربوط به شنود دولت آمریکا از مردم و مقامات سایر کشورها تحت تعقیب است.

«گوردون» گفت: برای بازی در این نقش به طور مخفیانه در روسیه با «اسنودن» ملاقات کردم و تصدیق می‌کنم که هر آنچه «اسنودن» انجام داده است درست بوده و من به آن اعتقاد کامل دارم.

وی افزود: در این ملاقات من و اسنودن  ۴ ساعت به بحث و گفتگو نشستیم و هیچ نقطه ابهامی در رابطه با آنچه که او انجام داد برای من باقی نماند.

این بازیگر هالیوودی در ادامه تاکید کرد: اسنودن این کار را کرد چون اعتقاد داشت که کار درستی است و با اینکار می‌تواند به کشوری که بدان عشق می‌ورزد، کمک کند.

«گوردون» افزود: اکنون همانطور که او گفت، این دیگر به عهده او نیست که بگوید این مسئله درست است یا خیر، اکنون نوبت مردم است که درباره سهم خودشان در این میان تصمیم بگیرند.   به من گوش دهید، آنچه که او انجام داد درست است.

بنا بر این گزارش، در فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» که در مونیخ ساخته شده، علاوه بر «گوردون» بازیگران دیگری چون «شایلن وودلی»، «ملیسا لئو»، «تیموتی اولیفانت» و «تام ویلکینسون» نیز قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند.

«اسنودن» که هم اکنون با پناهندگی موقت در خاک روسیه به سر می‌برد در صورت بازگشت به ایالات متحده با ۳۰ سال محکومیت زندان مواجه خواهد شد.