انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهره‌برداری از خوابگاه جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهره‌برداری از خوابگاه جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز 1


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از بهره‌برداری از خوابگاه جدید دخترانه این دانشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.



دکترساسان موگهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این خوابگاه با ظرفیت 380 نفر و با اعتباری نزدیک به 800 میلیون تومان احداث شده و در سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانشجویان قرار خواهد گرفت.



وی افزود: با افتتاح این خوابگاه امکان اسکان تمام متقاضیان خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز وجود خواهد داشت.



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان این‌که امسال توجه ویژه‌ای به ایمنی و سلامت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شده است، گفت: امسال 500 میلیون تومان اعتبار جهت ارتقای ایمنی خوابگاه‌های دانشگاه و بهبود وضعیت آن‌ها اختصاص داده شد.



موگهی تصریح کرد: خوابگاه‌ها پس از تعطیلات تابستان و انجام تعمیرات لازم، به‌طور کامل آماده پذیرش دانشجویان هستند؛ همچنین از 21 شهریورماه دانشجویان قدیمی در خوابگاه‌ها اسکان داده شدند و تمام خدمات به آن‌ها ارایه می شود.



وی خاطرنشان کرد: دانشجویان جدیدالورود که ثبت‌نام اینترنتی آن‌ها از 28 تا 31 شهریورماه و ثبت‌نام حضوری آن‌ها چهارم تا هفتم مهرماه است، از همان روز حضور در دانشگاه می‌توانند در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان یابند.



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: فعالیت‌های معمول دانشگاه از 21 شهریور آغاز شده و سرویس‌های خدماتی از قبیل تغذیه به صورت سلف‌سرویس به دانشجویان ارایه می‌شود.



موگهی همچنین اظهار داشت: ممکن است به دلیل هزینه‌های صرف‌شده برای افتتاح خوابگاه جدید، نتوانسته باشیم به تمام خوابگاه‌ها آن‌چنان که باید رسیدگی کنیم اما تلاش خواهیم کرد که در راستای ارتقای وضعیت خوابگاه‌ها در طول سال تحصیلی اقدامات بیشتری انجام دهیم.



انتهای پیام