انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «سیزده» به جشنواره فیلم زوریخ رسید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«سیزده» به جشنواره فیلم زوریخ رسید 1

سینماپرس: فیلم «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی در یازدهمین جشنواره فیلم زوریخ به نمایش درمی آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در ادامه حضور خود در جشنواره‌های جهانی در بخش «نگاهی به دنیای جدید» یازدهمین جشنواره فیلم «زوریخ» به نمایش گذاشته می شود.

یازدهمین جشنواره فیلم زوریخ از ۲۴ سپتامبر تا ۴ اکتبر (۲ تا ۱۲ مهرماه) درشهر زوریخ برگزار می‌شود و یازدهمین دوره این جشنواره بخش «نگاهی به دنیای جدید» خود را به سینمای ایران اختصاص داده است.

موسسه رسانه های تصویری پخش بین المللی این فیلم را بر عهده دارد. «سیزده» پیش از این نیز در جشنواره های جهانی همچون پوسان، ورشو، بنگلور، چنای و شانگهای شرکت داشته و موفق به دریافت جوایز متعددی از این فستیوال ها شده است.

فیلم سینمایی «سیزده» داستان نوجوان ۱۳ ساله ای به نام بمانی را روایت می کند که به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوانان ناباب بزرگتر از خودش پناه می برد و ...

امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین فر، نوید محمد زاده، امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، بیژن سراج، ویشکا آسایش، هومن سیدی و مهران احمدی در مقام بازیگر حضور دارند، ضمن اینکه علی تبریزی به عنوان مدیر فیلمبرداری، شرمین مهدی زاده موسیقی، حسین بشاش صدابردار، مهران ملکوتی صداگذار، سودابه خسروی طراح چهره پردازی و امیر حسین قدسی طراح صحنه و لباس، هومن سیدی را در تولید این اثر یاری رساندند.

جشنواره فیلم «زوریخ» از جشنواره های معتبر فیلم در اروپاست که شامل بخش‌های مسابقه فیلم‌های سینمایی، مسابقه فیلم مستند، نگاهی به دنیای جدید، نمایش های ویِژه گالا است.

فیلم «سیزده» در این جشنواره و در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸ سپتامبر و اول اکتبر (۵، ۶ و ۹ مهرماه) نمایش داده می شود.