انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین گوشی‌ها به‌جای آیفون S٦
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوشی‌های هوشمند اندروید که در سال جاری میلادی معرفی شده‌اند، تغییرات سخت‌افزاری درجه‌یک و خوبی را تجربه کرده و توانسته‌اند جای پای تولیدکنندگان خود را در کورس رقابت محکم کنند. حال اگر به دنبال خرید یک گوشی‌ هوشمند جدید غیر از پرچم‌دار جدید اپل هستید، هفت دستگاه از بهترین ‌گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده در سال ٢٠١٥ که ترکیبی از طراحی زیبا به همراه سخت‌افزار قدرتمند را با خود به ارمغان آورده‌اند، معرفی خواهد شد. 


سامسونگ گلکسی S٦
به گزارش زومیت، گلکسی‌اس٦ سامسونگ دارای سه گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی فوق‌العاده سریع eMMC ٥,١ و چیپست اگزینوس ٧٤٢٠ است. در کنار هم قرارگرفتن سخت‌افزار قدرتمند، طراحی شکیل و جنس بدنه مناسب، گوشی ‌هوشمند رده‌بالایی را به ارمغان آورده است. 

سامسونگ گلکسی S٦ اج
در این گوشی‌ هوشمند از یک صفحه‌نمایش با دو لبه خمیده و متقارن استفاده شده که نتیجه این کار تولید یک تلفن‌همراه فوق‌العاده و منحصربه‌فرد شده است. متأسفانه در زمینه نرم‌افزاری، این گوشی کم‌وکاستی‌هایی دارد. 

سونی اکسپریا Z٥
سونی اکسپریا زد٥ یک چیپست هشت‌هسته‌ای و ٦٤ بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون ٨١٠ با فرکانس دو گیگاهرتز را به همراه سه گیگابایت رم در قلب خود جای داده و از یک صفحه نمایش ٥,٢ اینچی با رزولوشن ١٠٨٠ در ١٩٢٠ پیکسل و دوربین اصلی ٢٣ مگاپیکسلی بهره‌مند است. 

اچ‌تی‌سی One M٩
اچ‌تی‌سی در ساختار وان‌ام ٩ از ٩٠‌ درصد فلز استفاده کرده و آن را در سه رنگ مرسوم مشکی، نقره‌ای و طلایی با سخت‌افزاری قدرتمند روانه بازار کرده است. درون قاب این پرچم‌دار تایوانی، یک چیپست هشت‌هسته‌ای و ٦٤ بیتی اسنپ‌دراگون ٨١٠ با فرکانس دو گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه رم، یک دوربین اصلی با سنسور ٢٠ مگاپیکسلی و همچنین بلندگوهای عالی BoomSound قرار گرفته است. 

هوآوی Honor ٧
آنر ٧ هوآوی یک گوشی‌ هوشمند زیبا با طراحی مربع‌شکل و گوشه‌دار است که صفحه‌نمایش آن ٧٢‌ درصد از قاب جلویی گوشی را دربر گرفته است. به لطف این نسبت سخاوتمندانه و طراحی شکیل، آنر ٧ حس یک گوشی‌ هوشمند مدرن و زیبا را به کاربر القا می‌کند. متأسفانه این گوشی‌ هوشمند تنها در کشور چین رونمایی شده و هنوز رسما به بازار دیگر کشورها راه نیافته است. البته به لطف واسطه‌های موجود می‌توان آن را به‌راحتی تهیه کرد. این پرچم‌دار هواوی از یک صفحه‌نمایش ٥,٢ اینچی، سه گیگابایت حافظه رم و باتری سه‌هزارو صد میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند بوده و قلب آن را یک چیپست ٦٤ بیتی و هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin ٩٣٥ با فرکانس ٢.٢ گیگاهرتز، تسخیر کرده است. آنر ٧ مجهز به یک دوربین اصلی ٢٠ مگاپیکسلی با سیستم تشخیص خودکار فوکوس فازی و یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی بوده، از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی کرده و اندروید آب‌نبات‌چوبی را اجرا می‌کند. 

اپل آیفون ٦
با وجود رونمایی اپل از آیفون ٦ اس، پرچم‌دار سال گذشته این شرکت، آیفون ٦، عملکرد آرام و روانی را در اجرای iOS ٩ از خود نشان داده و هنوز از جایگاه خوبی در میان سایر رقبا برخوردار است. اگر دوربین ارتقا یافته یا فناوری لمس D٣ نسل جدید آیفون برایتان اهمیت چندانی ندارد، با خرید آیفون ٦ می‌توانید برای چند سال اطمینان خاطر داشته و از کارکردن با آن لذت ببرید. 

سونی اکسپریا Z٥ کامپکت
اکسپریا زد٥ کامپکت مجهز به یک صفحه‌نمایش ٤,٦ اینچی با رزولوشن ٧٢٠ در ١٢٨٠ و دو گیگابایت حافظه رم است. سایر مشخصات این دستگاه مشابه اکسپریا زد٥ است که در بالا بدان اشاره کردیم.
واقعن نمیشه درک کرد که مثلن چیجوری یک اسمارت فونی مثل S6 Edge Plus میتونه جایگزینه 6اس یا 6اس پلاس بشه
6اس ام شد اسمارت فون؟ 25r30 25r30
واقعا گوشی نیست که بشه باهاش مقایسه کرد مگر اس ادج پلاس یا نوت فایو اچ تی سی سونی هوآوی که شانسی ندارن گرچه بازم آیفون سیکس اس سرتر از اینا ولی شاید زد فایو پریمیوم بتونه در ضمن این برترین پرچمدارهای اندرویدی بود مگر نه هانر از کی تا حالا با ایفون مقایسه شده؟به نظرم اسم مقاله با محتویاتش ربطی نداشت
موفق و پیروز و سربلند باشید
نوت 5 حتی از ایفونم جلو زده چه از نظر امکانات قیمت دوربین همه لحاظ کسی مخالفه؟
مرسی .راستی سامسونگs7اومده نظرتون راجب اون چیه؟؟

(13-01-2016، 11:02)علیرضا عابدی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
نوت 5 حتی از ایفونم جلو زده چه از نظر امکانات قیمت دوربین همه لحاظ کسی مخالفه؟

ی جورایی مخالفم چون نوت ۵اسر انگشتش باید بکشی اما ایفون اینطور نی سرعت و سیستم عامل ایفون بالاتر وگرنه قیمت هاشون یکی بود بعد ایفون هم ی بدی داره بعد مدتی کند میشه اما اگ به روز شه وا ویلاس