انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه گیلان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه گیلان 1


رییس دانشگاه گیلان با اشاره به وضعیت خوابگاه های این دانشگاه افزود: ظرفیت خوابگاه های دانشگاه 3400 نفر است و امسال با اضافه شدن ساختمان جدید150 نفر به ظرفیت خوابگاه ها افزوده خواهد شد.



دکتر احمد رضی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، با اشاره اینکه 40 درصد از دانشجویان دانشگاه گیلان در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند،اظهار کرد:هم اکنون 1200 دانشجوی دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.



وی با اشاره به وجود 170 هزار متر مربع فضای آموزشی،کمک آموزشی و رفاهی در دانشگاه گیلان گفت: از این میزان 42 هزار متر مربع فضای آموزشی در دست احداث و 18 هزار متر مربع فضای آموزشی در دست مطالعه جهت احداث است.



رییس دانشگاه گیلان از افتتاح دانشکده معماری دانشگاه گیلان با فضای بیش از 10 هزار متر مربع طی سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته سه پروژه عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید.



وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی دانشگاه، از چاپ 1100 مقاله چاپ شده توسط اعضای هیأت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر داخلی و بین المللی خبر داد و گفت: 1000 مقاله نیز توسط اساتید این دانشگاه در همایش های ملی یا بین المللی ارائه شده است.



رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به تصویب سند راهبردی دانشگاه، به لزوم بازنگری در رشته های موجود و تعریف رشته های میان رشته ای با توجه به بازار کار تأکید کرد.



دکتر رضی در پایان ضمن اشاره به ویژگی های دانشجویان از جمله سرزندگی، شادابی، پرسشگری، آرمان خواهی و عدالت طلبی، وجود تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی را فرصتی برای شکوفایی ابعاد شخصیتی آنان دانست که می تواند زمینه ساز تقویت هویت اسلامی و ملی و مقابله با هجوم فرهنگی باشد.



انتهای پیام