انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از نسل بعدی سوزوکی گرند ویتارا منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید سوزوکی گرند ویتارای کنونی 10 سال قدمت داشته باشد اما اخیرا گفته می شود که این خودروساز حداقل تا 18 ماه آینده همچنان نسخه کنونی این خودرو را عرضه خواهد کرد.

Andrew Moore، مدیر کل سوزوکی در استرالیا اظهار داشت سوزوکی مجبور به ساخت گرند ویتارایی کاملا جدید شده است. کشورهایی همچون استرالیا، نیوزیلند، بخش هایی از اروپا و بازارهایی در آمریکای لاتین باعث این اجبار بوده اند.

گرند ویتارای جدید به جای پلتفرمی تازه ساخته شده، از نسخه توسعه یافته پلتفرم دیفرانسیل جلوی مونوکوک به کار رفته در شاسی بلند کامپکت ویتارا بهره خواهد برد. طول بیش تر این پلتفرم به افزودن ردیف سوم صندلی ها در گرند ویتارا منجر شود که در نتیجه این خودرو رقابت بهتری با رقبای خود یعنی هوندا CR-V و مزدا CX-5 خواهد داشت.

Moore اظهار داشت زمانی که برنامه جایگزینی این مدل تایید شود حدود 3 تا 4 سال بعد می توان شاهد حضور این شاسی بلند جدید در جاده بود.وی هم چنین افزود، سوزوکی می تواند از پلتفرم دیفرانسیل عقب کنونی گرند ویتارا بهره ببرد و مدل ممتاز جدیدی بسازد چرا که این مدل اکنون به عنوان خودرویی با ظرفیت حمل بار بالا شناخته شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اطلاعات جدیدی از نسل بعدی سوزوکی گرند ویتارا منتشر شد 1